پیام سپاهان
پوستر بازی Far Cry 6 به اشتباه منتشر شد
جمعه 20 تير 1399 - 22:08:31
پیام سپاهان - شهر سخت افزار / مدتی پیش برخی از منابع خبری با انتشار گزارش‌هایی اعلام کردند نسخه ششم بازی محبوب Far Cry در تاریخ 12 ژوئیه (22 تیر ماه) به شکل رسمی توسط یوبیسافت منتشر خواهد شد. ساعاتی پیش شعبه هنگ کنگ فروشگاه آنلاین پلی استیشن به اشتباه پوستری از بازی فاکرای 6 را منتشر کرد و چهره شخصیت منفی بازی را به نمایش گذاشت.
نسخه‌های اخیر بازی فارکرای یک خط داستانی مشخص را دنبال می‌کردند و در تمامی آن‌ها هدف اصلی قهرمان بازی نابودی دیکتاتورهای محلی بوده است؛ در واقع موضوع رویارویی با دیکتاتورها و رهبران فاسد تبدیل به پایه داستانی سری بازی فارکرای شده است. اخیراً شایعه‌هایی در خصوص حضور شخصیت منفی سریال محبوب Breaking Bad یعنی گاس فرینگ با بازیگری جانکارلو اسپوزیتو بودیم؛ حال این شایعه با انتشار پوستر فارکرای 6 تایید شده است.
در بازی فارکرای 6 شما در نقش یک فرد شورشی با نام دَنی روجاس در مبارزه با آنتون کاستیلو و پسرش ظاهر می‌شوید. در این بازی کاستیلو به عنوان یک دیکتاتور ظالم به تصویر کشیده می‌شود و تصمیم دارد تا با افکار رادیکال خود کشورش را به شکوه سابق بازگرداند. بر اساس اطلاعات لو رفته در شعبه هنگ کنگ فروشگاه آنلاین پلی استیشن، فارکرای 6 بزرگ‌ترین نقشه را در میان نسخه‌های اخیر خواهد داشت و آزادی‌های بیشتری در اختیار گیمرها قرار داده می‌شود.
در این نسخه علاوه بر شخصی سازی اسلحه، ساخت سلاح‌ و خودروهای دست‌ساز می‌توانید نیروهای محلی را برای شکست دادن شخصیت منفی بازی استخدام کنید و ارتش محلی تشکیل بدهید. در این بازی جانکارلو اسپوزیتو به عنوان آنتون کاستیلو ایفای نقش می‌کند. این بازی در تاریخ 22 تیرماه به طور رسمی برای کنسول‌های گیمینگ نسل هشتم و نهم معرفی خواهد شد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/160022/پوستر-بازی-Far-Cry-6-به-اشتباه-منتشر-شد
بستن   چاپ