پیام سپاهان
حضور گیمر ایرانی در یک تیم افسانه‌ای
جمعه 20 تير 1399 - 18:59:59
پیام سپاهان - ویجیاتو / طبق اعلام رسمی وب‌سایت تیم Alliance، امیر محبوبی ملقب به امیر فانتوم و چند استریمر دیگر Dota 2 به عنوان استریمر به این تیم پیوسته‌اند. Alliance یک تیم ورزش‌های الکترونیکی است که در سال 2013 شکل گرفت و امروزه در Dota 2، Hearthstone، Super Smash Bros، و فورتنایت شرکت دارد. این تیم تا چندی پیش در بازی‌های StarCraft II و League of Legends نیز شرکت داشت.
بر اساس آنچه در وب‌سایت رسمی Alliance درج شده، این تیم قصد دارد در بازی Dota 2 میراث فراموش‌نشدنی و پایداری برجای بگذارد و به همین جهت آن‌ها سه عضو بااستعداد و جدید به عنوان استریمر به تیم خود اضافه کرده‌اند.
امیر محبوبی نخستین بار در سال 2013 و پس از پیروزی فوق‌العاده Alliance در مسابقات بین‌المللی دوتا 2 با این تیم آشنا شد و حالا این فرصت طلایی را دارد تا در کنار بهترین‌های ایسپورت به کار استریم خود ادامه دهد. محبوبی پس از اضافه شدن به تیم Alliance اظهار داشت:
خیلی خوشحالم که توانستم عضوی از خانواده افسانه‌ای Alliance بشوم. من را نگاه کنید که چگونه در مسیر قهرمان شدن در رقابت بین‌المللی دوتا می‌درخشم.
Ulf “Uffetuff” Carlsson و Nash “Drunkmers” Méndez دو عضو دیگری بودند که قرار است حالا در کنار امیر فانتوم به عنوان استریمر Dota 2 در Alliance مشغول کار شوند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/159993/حضور-گیمر-ایرانی-در-یک-تیم-افسانه‌ای
بستن   چاپ