پیام سپاهان
موافقت وزارت بهداشت با راه‌اندازی بیمارستان 32 تختخوابی در زواره
سه شنبه 17 تير 1399 - 19:12:33
پیام سپاهان - مهدی ناجی، اظهار کرد: پس از 33 سال مطالبه مردمی که در بخش زواره وجود داشت با پیگیری‌های انجام شده و در پی سفر وزیر بهداشت به شهرستان اردستان، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با احداث بیمارستان 32 تختخوابی برای شهر زواره موافقت کرد.
وی، با بیان اینکه با راه‌اندازی این بیمارستان در شهر زواره، بخش‌های اطفال، زنان و داخلی به مرکز فوریت‌های پزشکی اضافه خواهد شد، افزود: تعهدی که بیمارستان زواره دارد این است که در مدت 2 سال ساختمان بخش‌های جدید ساخته شود تا پروانه بهره‌برداری صادر شود.
مدیرمرکز فوریت‌های پزشکی زواره، با بیان اینکه برای راه‌اندازی بخش‌های جدید بیمارستان زواره به حدود 40 میلیارد ریال نیاز است که باید از بخش خیران جذب شود، گفت: از همه خیران منطقه درخواست داریم در ادامه این راه بیمارستان شهر زواره را یاری کنند.
ناجی، با بیان اینکه بخش زواره جمعیتی بالغ بر 17 هزار نفر دارد که این جمعیت در زمان‌های مختلف افزایش چشمگیری خواهد داشت، گفت: قطعاً با راه‌اندازی بیمارستان زواره به عنوان تنها مرکز خدمات درمانی بخش زواره، می‌توانیم خدمات بیشتر و بهتری را به مردم این منطقه بدهیم.
در حال حاضر در بیمارستان زواره به غیر از پزشک عمومی هیچ گونه پزشک دیگری استقرار ندارد و فقط خدمات عمومی به مردم داده می‌شود.
وی، با بیان اینکه در تلاش هستیم تا زیرساخت‌های یک بیمارستان را در زواره هرچه زودتر مهیا کنیم، گفت: با راه‌اندازی بخش‌های جدید که زودتر انجام خواهد شد بیش از 80 درصد نیازهای درمانی مردم منطقه برطرف می‌شود.
البته بیمارستان زواره همچنان زیرمجموعه بیمارستان شهید بهشتی اردستان خواهد بود و هیچ گونه موازی کاری انجام نمی‌شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/159409/موافقت-وزارت-بهداشت-با-راه‌اندازی-بیمارستان-32-تختخوابی-در-زواره
بستن   چاپ