پیام سپاهان
محدودیت یک هفته‌ای برای اجتماعات در کاشان اعمال می‌شود
سه شنبه 17 تير 1399 - 15:15:03
پیام سپاهان - کاشان- ستاد پیشگیری و مدیریت بیماری کرونای شهرستان کاشان با صدور اطلاعیه‌ای از اعمال محدودیت‌ها برای اجتماعات و برخی اصناف به مدت یک هفته در این شهرستان خبر داد.

ستاد پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا در شهرستان کاشان روز سه‌شنبه در اطلاعیه شماره 27 تصریح کرد: همه فعالیت‌های آموزش حضوری در کانون‌های فرهنگی، فرهنگ‌سراها، زبان‌سراها و موارد مشابه، برگزاری آزمون‌های حضوری، همایش و اجتماعات فرهنگی و هنری، سینماها، تئاترها، سالن‌های مطالعه کتابخانه‌های عمومی، آرامستان‌ها، مکان‌های متبرکه و مراسم ترحیم ممنوع است.
همچنین در این اطلاعیه آمده است: فعالیت مسجدها تنها به برگزاری نمازجماعت بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغی محدود می‌شود و نماز عبادی- سیاسی جمعه 20 تیرماه نیز برگزار نخواهد شد.
ستاد پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا در شهرستان کاشان تاکید کرد: نظارت‌ها بر نحوه اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در تالارهای پذیرایی، باشگاه‌های ورزشی، پارک‌ها، شهربازی‌ها، گیم‌نت‌ها، آرایشگاه‌های زنانه، مطب‌ها، بانک‌ها، نقاط و محورهای گردشگر تشدید می‌شود.
این ستاد با توصیه به شهروندان مبنی بر خودداری از سفرهای غیرضروری و استفاده از ماسک در محیط خارج از خانه، یادآور شده است: با رعایت موازین بهداشتی و بازگشت به شرایط عادی از سطح محدودیت‌ها کاسته می‌شود اما در صورت تداوم شرایط موجود، برای حفظ سلامت عمومی جامعه محدودیت‌های شدیدتری وضع خواهد شد.
ویروس کرونا 2019 (COVID-19) که نخستین‌بار در ووهان چین شناسایی شد، در نهایت به بیشتر کشورها از جمله ایران سرایت کرد و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشت تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.
تاکنون 245 هزار و 688 نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و شمار جان‌باختگان به 11 هزار و 931 نفر رسیده است.
شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر 368 هزار نفر، در 200 کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.
برچسب‌ها
ویروس کرونا اصفهان کاشان

http://www.sepahannews.ir/fa/News/159355/محدودیت-یک-هفته‌ای-برای-اجتماعات-در-کاشان-اعمال-می‌شود
بستن   چاپ