پیام سپاهان
پروژه نمایشگاه بین‌المللی اصفهان سالجاری به بهره‌برداری می‌رسد
دوشنبه 16 تير 1399 - 19:36:21
پیام سپاهان - اصفهان- مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان گفت: پروژه نمایشگاه بین‌المللی این استان تاکنون با 95.5 درصد پیشرفت فیزیکی در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

علی یار محمدیان روز دوشنبه در حاشیه آیین افتتاح شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، مجموعه‌ها و صنایع وابسته خودرو در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا افزود: خوشبختانه بیش از 95 درصد از تاسیسات و قطعات لازم برای این پروژه را سال گذشته خریداری و مناقصه برگزار کردیم.
وی تصریح کرد: بیش از 150 قرارداد با پیمانکاران مختلف منعقد کردیم که برای پیشبرد احداث پروژه در حال فعالیت است.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان بیان کرد: پیش بینی ابتدایی احداث پروژه با نرخ سه هزار و 500 تومانی دلار حدود 159 میلیارد تومان بود که با افزایش نرخ دلار برخی از اجناس و کالاها با کمبود مواجه شد.
به گفته وی با صرفه جویی‌هایی که در پروژه نمایشگاهی انجام شد سعی بر این است تا با هزینه 230 میلیارد تومان این طرح را به اتمام برسانیم.
یار محمدیان با اشاره به تغییرکاربری نمایشگاه فعلی گفت: تاکنون تصمیم‌گیری نهایی در خصوص کاربری نمایشگاه فعلی صورت نگرفته است، همچنین پس از بهره برداری از پروژه تمامی نمایشگاه‌ها در آن مکان برگزار می‌شود.
کرونا بیش از یکهزار میلیارد تومان به صنعت نمایشگاهی خسارت وارد کرد
وی با اشاره به ضربه اقتصادی ناشی از شیوع کرونا به شرکت نمایشگاه‌ها گفت: متاسفانه آسیب فراوانی در استان اصفهان و کشور از بابت برگزار نشدن نمایشگاه‌ها متحمل شدیم.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان خاطرنشان کرد: صنعت نمایشگاهی اولین صنعتی بود که در پی شیوع کرونا تمامی برنامه‌های خود را لغو کرد زیرا سلامت مردم اهمیت فراوانی برای ما داشت.
وی اضافه کرد: با توجه به شیوع کرونا برگزاری نمایشگاه‌ها در اسفند، فروردین و اردیبهشت و خردادماه لغو شد از این رو در کشور بیش از یکهزار میلیارد تومان زیان به صنعت نمایشگاهی کشور وارد شد.
یار محمدیان گفت: بیش از 30 سایت نمایشگاهی در کشور وجود دارد که با توجه به شیوع کرونا نتوانستند نمایشگاه‌ها را برگزار کنند.
وی با بیان اینکه صنعت نمایشگاهی اشتغال فراوانی را به خود اختصاص داد، اظهارکرد: متاسفانه با برگزار نشدن نمایشگاه‌ها هم به صنعت نمایشگاهی و هم به صنایع دیگر آسیب‌هایی وارد شده است.
برچسب‌ها
توسعه اقتصادی خودرو اصفهان

http://www.sepahannews.ir/fa/News/159179/پروژه-نمایشگاه-بین‌المللی-اصفهان-سالجاری-به-بهره‌برداری-می‌رسد
بستن   چاپ