پیام سپاهان
سرمربی پیکان: فکر نمی‌کردیم ذوب‌آهن را با 4 گل شکست دهیم
يکشنبه 15 تير 1399 - 00:04:19
پیام سپاهان - اصفهان- سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: بازی سختی را پشت سر گذاشتیم و فکر نمی‌کردیم تیم قدرتمند ذوب‌آهن را با چهار گل در خانه‌اش شکست دهیم.

عبدالله ویسی شامگاه شنبه در نشست خبری مجازی بعد از پیروزی تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان افزود: بازی بسیار سنگین و پراسترسی بود، چون وضعیت هر 2 تیم در جدول مناسب نیست و ما تمام تلاش خود را در طول هفته گذشته در تمرینات انجام دادیم تا امشب پیروز میدان شویم.
وی گفت: ما روی نقاط ضعف خود کار کردیم تا خط دفاعی تیممان با ترس بیشتری بازی کند و امشب در این بازی موفق ظاهر شدیم.
ویسی اضافه کرد: هرچند گل اول را خوردیم ولی تیم ما از هم نپاشید و بسیار کوشید و توانست چهار گل به ذوب‌آهن بزند و این تیم خوب را شکست دهد.
سرمربی پیکان تهران تصریح کرد: مطمئن هستم جایگاه تیم‌های ذوب‌آهن و پیکان در جدول رده‌بندی لیگ برتر، این چیزی نیست که در حال حاضر وجود دارد و امیدوارم هر 2 تیم روند خوبی را در ادامه مسابقات پیدا کنند.
وی با بیان‌اینکه در این بازی تیم ما 100 درصد به بُرد مقابل ذوب‌آهن نیاز داشت، گفت: این پیروزی از نظر روحی و روانی باعث می‌شود بازیکنان ما به خودباوری برسند ولی مغرور نمی‌شویم چون با این پیروزی، همه چیز تمام نشده و به بازی‌های آینده تیم خود فکر می‌کنیم.
ویسی تصریح کرد: تیم ما بازیکنان جوان با آینده درخشانی دارند و در دیدارهای بعدی، بیشتر از آنها استفاده خواهم کرد.
دیدار تیم‌های پیکان تهران و ذوب‌آهن اصفهان از هفته 23 لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 20:45 شنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد و در پایان، تیم پیکان در یک بازی برتر با نتیجه چهار بر یک تیم ذوب‌آهن را با مربی جدید خود "لوکا بوناچیچ" شکست داد.
با این نتیجه، ذوب‌آهن اصفهان با 22 امتیاز در رتبه 11 جدول لیگ برتر باقی ماند و پیکان با 18 امتیاز به رده پانزدهم صعود کرد.
برچسب‌ها
ذوب آهن تیم فوتبال پیکان اصفهان

http://www.sepahannews.ir/fa/News/157900/سرمربی-پیکان--فکر-نمی‌کردیم-ذوب‌آهن-را-با-4-گل-شکست-دهیم
بستن   چاپ