پیام سپاهان
فالوئرهای واقعی اینستاگرام را بشناسید
شنبه 14 تير 1399 - 18:15:29
پیام سپاهان - ترنجی / امروزه هیچ شبکه اجتماعی به اندازه اینستاگرام نتوانسته است که افراد با رده‌های سنی متفاوت را جذب خود کند. به اشتراک گذاری تصاویر و فیلم‌های کوتاه چند ثانیه‌ای این قابلیت را برای کاربران این شبکه اجتماعی بزرگ فراهم کرده است تا بتوانند محصولات و خدمات خود را به تعداد زیادی از انسان‌ها ارائه کنند و درآمدهای میلیونی داشته باشند. البته برای کسب درآمد میلیونی از اینستاگرام کافی است که فالووران واقعی داشته باشید. یکی از گزینه‌های مناسب برای داشتن فالوور در یک پیج اینستاگرامی جدید، خرید فالوور واقعی است. برای اینکه تجربه خرید فالوور موفق داشته باشید، در ادامه همراه ما باشید تا ابتدا به بررسی مفهوم فالوور فیک بپردازیم و سپس ویژگی های فالوور واقعی اینستاگرام را بررسی کنیم.
فالوور فیک چیست؟
به طور قطع، شما هم اقدام به ساخت حساب کاربری در اینستاگرام کرده اید. برای اینکه بتوانید یک حساب کاربری در اینستاگرام ایجاد کنید، کافی است تا از یک آدرس ایمیل در تکمیل کردن فرم استفاده نمایید. حال، اگر از آدرس‌های جعلی و تقلبی برای تکمیل فرم استفاده شود، به بیانی یک کاربر تقلبی به جمع کاربران فیک اینستاگرام اضافه شده است. خوب است پیش از خرید فالوور اینستاگرام بدانید که این کاربران قادر به انجام هیچ گونه فعالیتی در محیط اینستاگرام نیستند و صرفا جهت بالا بردن تعداد فالوورهای پیج اینستاگرامی کاربرد دارند. در حقیقت، تنها تفاوت کلی بین فالوور واقعی و فالوور فیک، میزان فعالیت آن‌ها در اینستاگرام می‌باشد. به هر صورت، هر دو واقعا کاربر اینستاگرام تلقی می‌شوند. با توجه به این توضیحات، بی شک خودتان متوجه شده اید که کدام نوع از کاربران اینستاگرام به رشد پیج شما و کسب و کار اینترنتی‌تان، بسیار کمک می‌کنند.
تعداد فالووران صفحه شما ریزش ندارد
رکن اصلی برای قطع دنبال کردن تعداد بسیاری از کاربران در اینستاگرام، غیر واقعی بودن آن‌ها است. یعنی اگر فالوورهای یک پیج، فیک باشند، به سرعت این تعداد ریزش خواهد داشت. چرا که به تازگی اینستاگرام با معیارهایی تشخیص می‌دهد که یک حساب کاربری در اینستاگرام، اصلی یا تقلبی است. سپس با تشخیص کاربرانی که فیک هستند، اینستاگرام آن‌ها را به مرور زمان از صفحه شما حذف می‌کند. حال اگر، به جای خرید فالوور فیک بر روی تعداد فالوور واقعی اینستاگرام سرمایه گذاری کنید و بودجه‌ای را به آن تخصیص بدهید، دیگر خبری از ریزش بسیار زیاد کاربران صفحه شما وجود ندارد. چون همه آن‌ها کاربرانی کاملا واقعی هستند و ممکن است درصد خیلی کمی قصد آنفالو کردن پیج شما را داشته باشند!
با خرید فالوور اینستاگرام به اکسپلور می‌روید!
اگر شما هم یک پیج بیزینسی در اینستاگرام داشته باشید، به احتمال بسیار زیاد دوست دارید که با انتشار یک پست مرتبط با کسب و کار اینترنتی‌تان، شاهد لایک و کامنت بسیاری باشید. غیر از شما، اینستاگرام هم در الگوریتم مربوط به رتبه بندی صفحات اینستاگرمی، به پیج‌هایی رتبه مناسب می‌دهد که میزان تعامل کاربران در آن‌ها بیشتر از سایر پیج‌ها باشد. برای مثال، درست بعد از انتشار یک پست در صفحه اینستاگرامی‌تان، می‌بایست اکثر دنبال کنندگان شما پست‌ را لایک کنند و برای‌تان کامنت بگذارند. با خرید فالوور واقعی اینستاگرام این روند پس از انتشار هر پست مشاهده شود، در مدت زمان کمتری پست‌های جدید شما سر از اکسپلور اینستاگرام در می‌آورند. اگر محیط اینستاگرام را دیده باشید، خودتان بهتر می‌دانید که اکسپلور اینستاگرام فرصت خوبی برای دیده شدن است.
اعتماد کاربران با خرید فالوور واقعی نسبت به پیج شما افزایش پیدا می‌کند
برای اینکه بتوانید اعتماد افرادی که شما را از خارج مشاهده می‌کنند، جلب کنید؛ پست‌های شما باید تعداد لایک بالایی داشته باشند. البته درست است که کپشن نویسی مناسب، اولین قدم برای رشد تعداد لایک‌ها به شمار می‌رود. اما وقتی که پیج بیزینسی شما رقیب‌های سرسخت و بزرگی داشته باشد، پست‌های شما باید تعداد لایک بیشتری را کسب کند. حال با خرید لایک یا خرید فالوور واقعی برای اینستاگرام می‌توانید به راحتی اعتماد مخاطبان خود را جلب کنید. بنابراین، افزایش اعتماد مشتریان جدید صفحه شما یکی از نتایج خرید فالوور واقعی است.
جالب است بدانید که تنها راهکار افزایش اعتماد و اطمینان مخاطب نسبت به خدمات، محصولات یا پیشنهادهای شما، خرید لایک نیست. مسلما کامنت‌هایی که زیر پست‌های شما گذاشته می‌شود، نشان می‌دهد که محتوای پست پیج شما ارزش دارد و به همین خاطر، افرادی که برای اولین بار به پیج شما وارد می‌شوند، نسبت به ارزشمندی محتوای شما، حس و حال خوبی دارند و تصمیم می‌گیرند که پیج شما را فالو کنند. در حقیقت، تناسب میان تعداد فالووران و تعداد لایک‌ها و کامنت‌ها برای پست‌های پیج شما، نشان می‌دهد که تنها فالووران واقعی در پیج حضور دارند و همه چیز طبیعی به نظر خواهد رسید.
محبوبیت صفحه اینستاگرام شما نسبت به رقیبان‌تان بیشتر خواهد شد
گاهی مدیران پیج‌های اینستاگرامی تمام سعی خود را می‌کنند تا تصویر مناسب و کپشن فوق‌العاده‌ای را در پست‌های خود به اشتراک بگذارند، اما بعد از تمامی این تلاش‌ها، آن نتیجه‌ای را که می‌خواهند دریافت نمی‌کنند و به دنبال راهی هستند تا بهتر دیده بشوند و به همه کاربران بگویند که ما بهترین فروشگاه در اینستاگرام هستیم. حال اگر رقیب قدرتمندی هم داشته باشید، کار شما سخت تر خواهد بود. درست است که پیج شما و پیج رقیب‌تان دنبال کنندگان بسیار زیادی دارد، اما وقتی به میانگین تعداد لایک‌های یک پست نگاه می‌کنید، متوجه می‌شوید که ارزشمندی آن از سوی دنبال کنندگان شما دیده نشده است. یکی از گزینه‌ها برای موفق شدن برای افزایش تعداد لایک، خرید لایک می‌باشد. اما داشتن فالور واقعی نسبت به فالور های فیک، تعداد لایک شما را بالا می برد. این راه به شما کمک می‌کند تا جایگاه خود را در میان مخاطبین سایر پیج‌های اینستاگرامی که دقیقا همان محصولات شما را دارند، افزایش بدهید و به طور غیر مستقیم بگویید که شما بهتر از رقیبان‌تان هستید. البته در نظر داشته باشید که اینستاگرام هم متوجه این موضوع خواهد شد و جایگاه بهتری برای پیج شما در نظر خواهد گرفت.
تعداد مشتریان واقعی پیج شما افزایش پیدا می‌کند
دقت داشته باشید که عدد و رقم‌های زیاد برای فالوورهای یک پیج، وقتی که آن‌ها نتوانند هیچ فعالیتی در اینستاگرام انجام بدهند، سودی ندارد! چرا که آن‌ها نمی‌توانند پست‌های شما را با دیگران به اشتراک بگذارند. اما وقتی فالوور واقعی می‌خرید، در واقع شما روی افزایش تعداد مشتریان‌تان سرمایه گذاری می‌کنید. به بیانی ساده، تعامل فالوورهای واقعی با پیج شما نشان می‌دهد که شما در بازار رقابتی اینستاگرام حرف‌های زیادی برای گفتن دارید. مسلم است هر چه تعداد مشتریان پیج شما بیشتر باشد، فروش شما هم نسبت به زمان قبل به همان میزان رشد خواهد داشت. لذا برای اینکه فروش زیادتری در این ماه و ماه‌های آینده داشته باشید، نباید خرید کامنت و اصولی را دست کم بگیرید.
با خرید فالوور اینستاگرام جذابیت پیج شما بیشتر می‌شود
بسیاری از مدیران پیج اینستاگرامی، خرید فالوور را با خرید فالوور فیک یکسان می‌دانند. اما در حقیقت این طور نیست! فالوورهای فیک در یک پیج بیزینسی حکم یک روح را دارند و مسلما کاربران واقعی اینستاگرام، به دنبال پیجی نیستند که بیشتر اعضای آن را ارواح تشکیل بدهند! کاهش تعامل بین فالووران و پست‌های یک پیج، اولین نتیجه خرید فالوورهای فیک نیست. کمرنگ شدن جذابیت صفحه شما خطرناک ترین چیزی است که می‌تواند کسب و کار شما را در کمترین زمان از بین ببرد. چرا که وقتی اقدام به خرید فالوور اینستاگرام از افراد سودجو می‌کنید، اینستاگرام هم این موضوع را در زمان کمی تشخیص خواهد داد. از این رو، اعتبار صفحه شما به شدت افت می‌کند و آسیب‌های جدی و جبران ناپذیری به میزان نمایش پست‌های پیج شما در اکسپلور اینستاگرام می‌رساند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/157847/فالوئرهای-واقعی-اینستاگرام-را-بشناسید
بستن   چاپ