پیام سپاهان
نماینده مجلس: ایجاد باغ بانوان از اولویت‌های نایین است
شنبه 14 تير 1399 - 10:35:28
پیام سپاهان - اصفهان- نماینده مردم شهرستان‌های نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد باغ بانوان و اختصاص قسمتی از مجموعه ورزشی تختی نایین به آنان از جمله اولویت‌های این شهرستان است.

الهام آزاد روز شنبه در جلسه بررسی مشکلات ورزشی این شهرستان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در فرمانداری نایین افزود: رهاورد سفر مدیرکل ورزش و جوانان پیگیری در خصوص تکمیل طرح‌های نیمه تمام این 2 شهرستان و ایجاد و توسعه مجموعه‌های ورزشی جدید در این مناطق باشد.
وی اظهار امیدواری کرد ایجاد باغ بانوان و اختصاص قسمتی از مجموعه ورزشی تختی نایین به بانوان هر چه سریعتر با مشارکت شهرداری و حمایت‌ فرمانداری و اداره کل ورزش و جوانان استان محقق شود.
نماینده مردم نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی بر نقش ورزش در پیشگیری از ناهنجاریها و آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد اشاره و اضافه کرد: باید ورزش همگانی را در این شهرستان‌ها گسترش دهیم و زمینه‌های گرایش مردم به آن را فراهم کنیم که در این راستا اداره‌کل ورزش و جوانان و ادارات این شهرستانی نقش مهمی را بر عهده دارند.
به گفته وی تسهیل در زمینه جوانان به ویژه در امور اشتغال و ازدواج از جمله مواردی است که اداره‌کل ورزش و جوانان باید ورود کند.
محمدحسین نصرتی فرماندار نایین گفت: برخی از پروژه‌های ورزشی در این شهرستان بیش از 10 سال است که نیمه کاره رها شده البته بودجه‌های قطره‌ چکانی به این طرح ها تزریق شد اما برای تکمیل آن نیاز به بودجه های ملی است.
وی اظهار امیدواری کرد در تکمیل طرحهای نیمه تمام شهرستان نایین از جمله سالن ورزشی روستای چوپانان، سالن ورزشی روستای هماباد و دیوارکشی محوطه های ورزشی محله محمدیه و شهر بافران و برخی روستاهای منطقه با پیگیری‌های نماینده مجلس و مدیرکل ورزش و جوانان استان گام‌های مثبتی برداشته شود.
نصرتی افزود: 26 خانه ورزش در شهرستان نایین وجود دارد که پنج خانه ورزش که قرار بود بهره برداری برسد که به دلیل شروع مجدد بیماری کرونا افتتاح آن به زمان دیگری موکول شد.
فرماندار شهرستان نایین یادآور شد: از مجموع 23 هیات ورزشی موجود این شهرستان بیشتر آنها نیمه فعال و غیرفعال هستند که نیازمند بازنگری هستند.
سیدمحمد طباطبایی سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان اصفهان گفت: طرح‌های عمرانی این اداره‌کل بیش از 220 مورد است که نیمی از آنها به اتمام رسید و 110 طرح نیز نیمه تمام باقیمانده است.
وی ادامه داد: اعتبارات این اداره‌کل محدود است و امیدواریم با عنایت فرماندار و با اختصاص اعتبار مناسب بتوانیم دغدغه این بخش شهرستان کاهش دهیم.
شهرستان نایین در 140 کیلومتری و خور بیابانک در 420 کیلومتری شرق اصفهان قرار دارد.
برچسب‌ها
نایین بانوان پارک شهر اعتبار

http://www.sepahannews.ir/fa/News/157716/نماینده-مجلس--ایجاد-باغ-بانوان-از-اولویت‌های-نایین-است
بستن   چاپ