پیام سپاهان
اولین هدفون‌ های بی سیم پاناسونیک عرضه شدند
پنجشنبه 12 تير 1399 - 15:46:28
پیام سپاهان - کلیک / تولید هدفون های بی سیم پاناسونیک از نمایشگاه CES آغاز شده است و این شرکت سه مدل جداگانه با طیف وسیعی از ویژگی‌های مختلف تولید کرده است. این شرکت در اوایل ماه ژوئن دو مورد از آن‌ها را در اروپا عرضه کرد و اکنون هر سه مدل آن‌ها وارد آمریکا می‌شوند.
هدفون های بی سیم پاناسونیک با نام‌های RZ-S300W و RZ-S500W و EAH-AZ70W اکنون با قیمت‌های 120 دلار، 180 دلار و 250 دلار در بازارهای آمریکا موجود هستند.
هدفون مدل EAH-AZ70W که بیشترین قیمت را هم دارد، قابلیت‌هایی از جمله لغو نویز (ANC)، حالت صدای محیط، کنترل‌های لمسی، دسترسی به دستیار صوتی و طراحی مقاوم IPX4 دارد.
این هدفون های بی سیم پاناسونیک با برنامه Technics Audio Connect کار می‌کنند که به شما امکان می‌دهد تا صدای هدفون را از طریق EQ تنظیم کنید و همچنین سطح صدای ANC و صدای محیط را نیز تنظیم کنید. پاناسونیک می‌گوید که این مدل با یک بار شارژ تقریبا 6 ساعت و نیم کار می‌کند. این مدت، زمان خوبی برای عمر باتری یک هدفون پرچمدار در این روزها نیست و عمر باتری رقبای این محصول تقریبا 10 ساعت است.
مدل بعدی که RZ-S500W نام دارد و قیمت آن 80 دلار است، تمام ویژگی‌ها و قابلیت‌های مدل قبلی را دارد و حتی عمرباتری آن نیز به همان مقدار است. تنها تفاوت این 2 مدل در طراحی آن‌ها و نور سبزی که در مدل اول وجود دارد است.
مدل آخر که RZ-S300W نام دارد و قیمت آن 120 دلار است، قابلیت لغوز نویز و تنظیم صدای محیط را ندارد اما باز هم با یک لمس کوچک می‌توانید به سرعت با دستیار صوتی خود ارتباط برقرار کنید. نکته قابل توجه این است که عمر باتری این مدل از 2 مدل قبلی بیشتر است. کمپانی اعلام کرده است که با یک بار شارژ کامل می‌توان تقریبا 7 ساعت و نیم از این هدفون‌ها استفاده کرد.
شرکت پاناسونیک سعی کرده است تا با ارائه این مدل‌ها بتواند برای همه مشتریان با بودجه‌ها و خواسته‌های مختلف محصولی داشته باشد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/157430/اولین-هدفون‌-های-بی-سیم-پاناسونیک-عرضه-شدند
بستن   چاپ