پیام سپاهان
وضعیت بهداشتی شهرستان نایین در آستانه قرمز شدن قرار گرفت
پنجشنبه 12 تير 1399 - 15:33:04
پیام سپاهان - اصفهان- فرماندار نایین گفت: وضعیت بهداشتی این شهرستان بدلیل رعایت نکردن فاصله‌گذاری اجتماعی و شرکت مردم در تجمعات و آیین‌های عمومی در آستانه قرمز شدن قرار گرفت. ‍

محمدحسین نصرتی روز پنجشنبه در یازدهمین جلسه اصلی ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونا در نایین افزود: با عنایت به نارنجی بودن وضعیت کنونی بیماری کرونا در شهرستان نایین، جلسه امروز با قید فوریت برگزار شد.
وی اضافه کرد: در حال حاضر پیک بستری در بیمارستان نایین با پیک بیماری در اسفند برابر شده و وضعیت این شهرستان در آستانه قرمز شدن قرار گرفته است.
فرماندار نایین تاکید کرد: از پانزدهم تیر استفاده از ماسک در تجمعات و اماکن عمومی اجباری خواهد بود و بر همین اساس باید برای تامین ماسک مناسب با قیمت ارزان و در دسترس همگان، اقدام لازم از سوی اداره صمت و اتاق اصناف صورت پذیرد.
نصرتی همچنین گفت: نظارت بر اصناف برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی با جدیت پیگیری خواهد شد.
رییس ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونا در نایین با اشاره به اینکه تاکنون بالغ بر 610 نمونه‌گیری در این شهرستان انجام که از این تعداد نتیجه 118 مورد مثبت بوده است از مردم خواست از برگزاری جشن های عروسی و مراسم ترحیم و شرکت در تجمعات خودداری کنند.
وی یادآور شد: تاکنون و پیش از جلسه امروز 10 جلسه اصلی ستاد مدیریت کرونا و هشت جلسه ذیل ستاد اصلی در شهرستان نایین برگزار شده است.
نصرتی افزود: در مجموع این 18 جلسه 188 مصوبه داشته که عمده مصوبات آنها نیز اجرایی شده است.
شهرستان نایین با بیش از 39 هزار نفر جمعیت در 140 کیلومتری شرق اصفهان قرار دارد.
برچسب‌ها
ویروس کرونا نایین

http://www.sepahannews.ir/fa/News/157413/وضعیت-بهداشتی-شهرستان-نایین-در-آستانه-قرمز-شدن-قرار-گرفت
بستن   چاپ