پیام سپاهان
درز اطلاعاتی جذاب درباره جدیدترین میان رده سامسونگ
پنجشنبه 12 تير 1399 - 14:53:52
پیام سپاهان - ترنجی / سامسونگ برای معرفی جانشین گلکسی M31 برنامه ریزی کرده است و گفته می شود گلکسی M31s نام دارد. این تلفن هوشمند جدید قبلاً از طریق بنچمارک‌ Geekbench به بیرون درز کرده بود و دارای تراشه اگزینوس 9611 و 6 گیگابایت حافظه رم به همراه سیستم عامل اندروید 10 است. امروز پس از اولین شایعه، با تصاویر قابل اعتماد تایید شد که باتری گلکسی M31s احتمالا 6000 میلی آمپر خواهد بود. این حجم باتری می تواند برای یک گوشی میان رده جذاب باشد.
یکی دیگر از گزارش های مربوط این دستگاه که در ماه مه منتشر شده بود نشان داد که این گوشی دارای یک دوربین چهارم 64 مگاپیکسلی است. اخیراً گواهی TUV راینلند از گلکسی M31s نیز کشف شد و فاش کرد که این باتری 6000 میلی آمپری دارد.
امروز باتری گلکسی M31s از طریق ایمنی کره تأیید شده است. به این ترتیب به جز اینکه می دانیم باتری سامسونگ Galaxy M31s دارای مجوز Safety کره می باشد، حجم آن هم دوباره تایید می شود.
گواهینامه ایمنی کره که در مورد آن صحبت می کنیم برای باتری با شماره مدل EB-BM317ABY است. همانطور که می بینید شماره مدل باتری شامل شماره مدل گلکسی M31s یا SM-M317 است و ما را به این باور می رساند که این باتری متعلق به Galaxy M31s است. علاوه بر این ، گواهینامه TUV Rheinland از گلکسی M31s همان مدل را برای باتری دستگاه نشان داده بود.
به هر حال، گواهینامه ایمنی کره تصویر باتری را فاش می کند که نشان می دهد این یک باتری لیتیوم یون است که دارای ظرفیت دارای امتیاز 5830 میلی آمپر و ظرفیت اسمی 6000 میلی آمپر است. بنابراین Galaxy M31s از ظرفیت باتری مشابه نسخه قبلی خود برخوردار خواهد بود. با وجود باتری 6000 میلی آمپری در قلب Galaxy M31s باید یکی از طولانی ترین پشتیبان گیری از باتری در صنعت تلفن های هوشمند را ارائه دهد. خب البته سامسونگ پیش از این گوشی 6000 میلی آمپری داشته اما رکورد خاصی ثبت نکرده است.
همچنین ‘www.bis.gov.in ‘در باتری ذکر شده است. همانطور که ممکن است بدانید BIS یک آژانس هندی برای صدور گواهینامه است. این می تواند به معنای چندین چیز باشد. اولا، این بدان معنی است که باتری از طریق BIS مجوز داده شده است (اما هنوز نمی توانیم مجوز BIS از باتری را پیدا کنیم). از آنجایی که این باتری از یک آژانس هندی نام برد ، می تواند به معنای عرضه گلکسی M31 در بازار هند باشد. اما ما در حال حاضر در مورد هیچکدام اطمینان نداریم.
نظر شما چیست؟ فکر می کنید باتری 6 هزار میلی آمپری سامسونگ در این دستگاه برای شما جذاب است؟

http://www.sepahannews.ir/fa/News/157411/درز-اطلاعاتی-جذاب-درباره-جدیدترین-میان-رده-سامسونگ
بستن   چاپ