پیام سپاهان - محمدحسین حسینزاده در گفتگو با
خبر فوری به اهمیت غیرحضوریبودن امور بانکی اشاره کرد و اظهار داشت: پدیده کرونا و موضوع فاصلهگذاری اجتماعی باعث شد تا اهمیت بانکداری اینترنتی و اجتماعی بیشتر مشخص شود.
وی خاطرنشان کرد: جلوگیری از هدررفتن وقت مردم، عدم حضور و مراجعه افراد به بانک و ارائه تسهیلات غیرحضوری از ویژگیهای مثبت بانکداری اینترنتی محسوب میشود.
حسینزاده در ادامه افزود: برای موضوع احراز هویت افراد، ابزار واسطه ایجاد کردیم بدین صورت که جهت درخواست افتتاح حساب، روی کارتابل همیار قرض الحسنه قرار میگیرد و رویت میشود.
وی عنوان کرد: خوشبختانه بیش از 97 درصد از کسانی که در بانک قرض الحسنه رسالت اقساط ماهانه میپرداختند در سه ماههی اسفند، فروردین و اردیبهشت نیاز به پرداخت اقساط نداشتند. 3 درصد باقیمانده مربوط به اشکالات سیستمی بودند که به صورت حضوری و دستی برایشان انجام وظیفه شد.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت تاکید کرد: ازطرفی باید بگویم خوشبختانه تمام وامهای سهمیهای کرونایی به صورت حداکثر پرداخت شد.
وی در پایان عنوان کرد: همانطور که رسانهی بزرگ خبرفوری از پیشگامان رسانههای شبکههای اجتماعی محسوب میشود، در بانک قرض الحسنه رسالت میتوانیم بگوئیم در زمینه بانکداری اینترنتی و اجتماعی از اولینها هستیم.
http://www.sepahannews.ir/fa/News/156998/چند-درصد-تعویق-3-ماهه-سررسید-اقساط-وامهای-بانکی،-اجرایی-شد؟--خبری-خوب-برای-متقاضیان-وامهای-کرونایی--اهمیت-بانکداری-اجتماعی-در-کشور