پیام سپاهان
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان: اطلاع رسانی به موقع و درست جزء امور مهم برای ارائه خدمات شایسته به مردم است
سه شنبه 10 تير 1399 - 11:05:41
وزارت رفاه
پیام سپاهان - دومین جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاه های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان در سال 1399 به ریاست عباس علیزاده، مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی مدیران و با حضور کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی و سایر مدیران دستگاه های تابعه وزارت و به میزبانی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان گیلان، علیزاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان و رئیس شورای هماهنگی مدیران هدف از برگزاری جلسه شورای هماهنگی را استفاده از تمام ظرفیت های دستگاه های اجرایی و وحدت رویه برای خدمت رسانی به جامعه هدف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان گیلان دانست.
وی در خصوص تسهیلات حمایتی دولت به مشاغل آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: دولت برای 14 رسته شغلی تسهیلات حمایتی در نظر گرفته است و ثبت نام از طریق سامانه کارا از دوهفته قبل آغاز و کماکان ادامه دارد.
وی تعداد پرونده های ثبت نامی را تاکنون بالغ بر 4300 پرونده با حمایت از اشتغال 9000 نفر دانست.
رئیس شورای هماهنگی مدیران با توجه به اهمیت حوزه خبر رسانی به مردم، افزود: روابط عمومی دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان با حضور هر چه بیشتر در بستر های شبکه اجتماعی خدماتی که دولت در راستای حمایت از جامعه کار و تولید دارند را به سمع و نظر مردم برسانند.
وی با اشاره به حجم وسیع خدمات وزارت متبوع به مردم، اطلاع رسانی به موقع و درست را جزء امور مهم برای ارائه خدمات شایسته به مردم دانست.
در ادامه کوچکی نژاد ضمن تقدیر از زحمات مجموعه مدیران دستگاه تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اظهارکرد: با توجه به شرایط کنونی اعم از تحریم ظالمانه کشور و همچنین شیوع ویروس کرونا، فشار زیادی بر روی مردم وجود دارد که می بایست خدماتی شایسته به مردم ارائه کنیم.
وی از مدیران دستگاه های اجرایی خواست تا با توجه به جامعه هدف و خدمات متفاوتی که وزارت متبوع ارائه می نماید، با مردم با سعه صدر بیشتری برخورد کنند.
در ادامه اعضای شورای هماهنگی مدیران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان گزارشی از عملکرد دستگاه خود را ارائه و در خصوص مسائل مهم استان به گفتگو پرداختند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/156869/مدیرکل-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-گیلان--اطلاع-رسانی-به-موقع-و-درست-جزء-امور-مهم-برای-ارائه-خدمات-شایسته-به-مردم-است
بستن   چاپ