پیام سپاهان
قاب گوشی Pixel 5 XL لو رفت
سه شنبه 10 تير 1399 - 09:55:18
پیام سپاهان - ترنجی / گوگل Pixel 5 XL به تازگی به صورت آنلاین مشاهده شده است. این دستگاه درون یک قاب دیده شده است و نگاهی به طراحی آن ارایه می کند. اجازه بدهید درباره این قاب بیشتر صحبت کنیم.
با نگاهی به تصاویر به اشتراک گذاشته شده، گوگل پیکسل 5 ایکس ال هنوز یک حسگراثرانگشت روی قاب پشتی نصب شده دارد. این امر به دلیل برش دایره ای در قسمت پشت قاب، که موقعیت آن شبیه به نسل های قبلی خود مانند Pixel 3 XL است، مشهود است.
علاوه بر این، به نظر می رسد که پیکسل 5 ایکس ال هنوز یک جک هدفون 3.5 میلی متری را در خود جای داده است که اکنون در گوشی های پریمیوم بسیار نادر است و ظاهرا در پیکسل 4 ایکس ال ظاهر نمی شود، که باعث شده اسکنر اثر انگشت به نفع تشخیص چهره 3 بعدی کنار باشد.

پیام سپاهان


این قاب پشتی کاملا شفاف بود که دارای یک برش مربع مشابه سری Pixel 4 و با نصب دوربین دوگانه بود. متأسفانه، ما هنوز چیز زیادی برای بررسی نداریم. گزارش های قبلی به آخرین سری Google Pixel 5 اشاره کرده بودند که به دلیل افزایش هزینه ها، تراشه پرچمدار اسنپدراگون 865 را به نفع اسنپدراگون 765G کنار گذاشته است. علاوه بر این، چرخه پرتاب آن که عموماً در حدود اکتبر است، ممکن است به دلیل بیماری همه گیر در این حالت به تأخیر بیفتد. اما باز هم، هنوز هم برای گفتن هنوز خیلی زود است.
نظر شما چیست؟ منتظر پیکسل 5 ایکس ال هستید؟

http://www.sepahannews.ir/fa/News/156842/قاب-گوشی-Pixel-5-XL-لو-رفت
بستن   چاپ