پیام سپاهان
سرمربی گل ‌گُهر: گل زودهنگام سپاهان، تیم ما را بهم ریخت
سه شنبه 10 تير 1399 - 00:48:05
پیام سپاهان - اصفهان- سرمربی تیم فوتبال گل‌ گُهر سیرجان گفت: گل زودهنگام سپاهان اصفهان، برنامه ما را به هم ریخت و برای تیم ما مشکل‌ساز شد.

مجید جلالی، شبانگاه دوشنبه پس از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل سپاهان اصفهان افزود: برنامه‌ریزی تیم ما را گل زودهنگام سپاهان به هم ریخت و باعث شد روند خوبی نداشته باشیم.
وی با بیان اینکه بالای 70 درصد گل‌ها در 15 دقیقه اول یا 15 دقیقه آخر بازی به ثمر می‌رسد، اضافه کرد: این بازی تمام شد و باید به دیدارهای بعدی تیم خود فکر کنیم و روی بازی بعدی تمرکز داشته باشیم.
جلالی با بیان‌اینکه تیم ما قبل از بیماری کرونا بهترین شرایط را داشت اما بازی‌ها به‌دلیل شیوع بیماری تعطیل شد، افزود: با این حال برای دیدارهای آینده، تیم خود را آماده خواهیم کرد.
سرمربی گل‌ گُهر سیرجان افزود: در این دیدار، داوری خوب بود و یک صحنه پنالتی هم علیه تیم ما گرفته شد با این حال، ما به رأی داوری احترام می‌گذاریم.
دیدار تیم‌های سپاهان و گل‌ گُهر سیرجان بعد از نزدیک به چهار ماه تعطیلات کرونایی لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد.
این دیدار به‌دلیل شیوع بیماری کرونا با محدودیت حضور هواداران، خبرنگاران و عکاسان ورزشی همراه بود.
تیم سپاهان با این پیروزی با 40 امتیاز در رده دوم و گل گُهر سیرجان با 19 امتیاز در رده 21 لیگ برتر فوتبال کشور قرار گرفت.
برچسب‌ها
مجید جلالی اصفهان لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال گلگهر سیرجان

http://www.sepahannews.ir/fa/News/156803/سرمربی-گل-‌گُهر--گل-زودهنگام-سپاهان،-تیم-ما-را-بهم-ریخت
بستن   چاپ