پیام سپاهان
قلعه‌ نویی: می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم
سه شنبه 10 تير 1399 - 00:28:08
پیام سپاهان - اصفهان- سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: امشب در مقابل گل ‌گُهر سیرجان بازی خوبی ارائه کردیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به این تیم بزنیم.

امیر قلعه نویی، شبانگاه دوشنبه پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل گل گُهر سیرجان در نشستی خبری اظهار داشت: تیم ما بازی خوب و با کیفیتی، آن هم بعد از یکصد روز تعطیلی لیگ برتر ارائه داد که این موضوع اهمیت دارد.
وی با اشاره به اینکه در این دیدار از چندین موقعیت خوب خود نیز بهره نبردیم، گفت: به مجید جلالی تبریک می‌گویم که تیم خیلی خوبی در اختیار دارد .
وی با بیان‌اینکه در این دیدار می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم، افزود: تیم ما در این دیدار یکی از بازی‌های با کیفیت خود را ارائه کرد .
قلعه نویی با اشاره به ورزشگاه خالی بدون تماشاگر نقش جهان اصفهان اظهار داشت: 40 سال به تماشاگران عادت کرده‌ایم و امیدوارم روند رو به رشد تیم ما ادامه داشته باشد.
سرمربی تیم سپاهان با اشاره به داوری بازی امشب گفت: داوران زحمت می‌کشند و در فوتبال ما مظلوم هستند، داور این دیدار(امیر عرب براقی)، آینده داوری فوتبال ماست.
دیدار تیم‌های سپاهان و گل‌ گُهر سیرجان بعد از نزدیک به چهار ماه تعطیلات کرونایی لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد.
این دیدار به‌دلیل شیوع بیماری کرونا با محدودیت حضور هواداران، خبرنگاران و عکاسان ورزشی همراه بود.
تیم سپاهان با این پیروزی با 40 امتیاز در رده دوم و گل گُهر سیرجان با 19 امتیاز در رده 21 لیگ برتر فوتبال کشور قرار گرفت.
برچسب‌ها
تیم فوتبال سپاهان اصفهان امیرقلعه نویی

http://www.sepahannews.ir/fa/News/156797/قلعه‌-نویی--می‌توانستیم-گل‌های-بیشتری-هم-بزنیم
بستن   چاپ