پیام سپاهان
اپیک گیمز پلی استیشن 5 را یک شاهکار می داند
دوشنبه 9 تير 1399 - 23:09:00
پیام سپاهان - زومجی / اپیک گیمز به‌تازگی این بار توسط نیک پنواردن، نایب رئیس شاخه‌ی مهندسی خود، به تعریف و تمجید از کنسول نسل نهم سونی پرداخت و پلی استیشن 5 را یک شاهکار دانست.
بالاخره سونی پس از سکوتی طولانی در رویداد معرفی بازی‌های پلی استیشن 5 از شکل و شمایل کنسول نسل نهم خود رونمایی کرد. حال با نزدیک شدن به تعطیلات سال میلادی هیجان تجربه دستپخت‌های جدید سونی و مایکروسافت به اوج خود رسیده است.
همان‌طور که احتمالا می‌دانید از مدت‌ها پیش زمانیکه مایکروسافت پیش‌قدمی کرد و ظاهر کنسول ایکس‌ باکس سری ایکس را به عموم نشان داد، جنگ و نبرد نسل نهم کنسول‌های خانگی چه در بین گیمرها و چه بین بازی‌سازها و فعالان این حوزه رنگ‌وبویی تازه گرفت.
چندی پیش نمایشی از قدرت آنریل 5 روی پلی استیشن 5 منتشر شد و توانست توجهات زیادی را نیز به سمت خود بکشاند. پس از انتشار این ویدیو بود که تیم سوئینی، مدیر اجرایی Epic Games در اظهارنظری به تعریف و تمجید قدرت بالای PS5 پرداخت.
حال اما در جدیدترین اخبار کنسول‌های بازی، به‌نظر می‌رسد نوبت به یکی دیگر از اعضای اپیک گیمز رسیده است تا نظر خود درمورد عضو جدید خانواده پلی استیشن را اعلام کند. نیک پنواردن، نایب رئیس شاخه‌ی مهندسی اپیک، در مصاحبه اخیر خود با مجله رسمی پلی استیشن، سخت‌افزار PS5 را یک انقلابی در زمینه حافظه معرفی کرد و آن را قدمی بلند در بهبود بخش‌های گرافیک و عملکرد کلی جهت ارایه بازی‌های جدید دانست.
پلی استیشن 5 شاهکاری در زمینه طراحی است. این کنسول نه‌تنها قدمی بزرگ در زمینه عملکرد گرافیکی و محاسبات برداشته، بلکه از نظر حافظه و فشرده‌سازی اطلاعات و همچنین ارایه بازی‌ها و تجربه‌های جدید یک انقلاب به حساب می‌آید.
اپیک گیمز نه اولین شرکتی است که به تمجید از سخت‌افزار پلی استیشن 5 پرداخته و نه احتمالا آخرین. باید منتظر ماند و دید در عمل سونی می‌تواند انتظارات ایجاد شده را به نحو احسن برآورده کند یا خیر؟
شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود در خصوص دو کنسول پلی استیشن 5 و ایکس‌ باکس سری ایکس با ما به اشتراک بگذارید.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/156787/اپیک-گیمز-پلی-استیشن-5-را-یک-شاهکار-می-داند
بستن   چاپ