پیام سپاهان
تصاویر واقعی آنر X10 Max 5G را ببینید
دوشنبه 9 تير 1399 - 23:08:58
پیام سپاهان - گجت نیوز / تصاویر گوشی Honor X10 Max 5G در دنیای واقعی منتشر شد. این تصاویر دوربین دوگانه پشتی و اسپیکر دوگانه گوشی آنر ایکس 10 مکس را تأیید می‌کنند.
شرکت آنر خودش را آماده‌ی رونمایی از گوشی Honor X10 Max 5G تا چند روز آینده (12 تیر ماه) می‌کند و اکنون تصاویری منتشر شده که این گوشی را در دنیای واقعی به نمایش می‌گذارد. البته این عکس‌های ثبت شده فقط قاب پشتی و فریم کناری گوشی را به تصویر می‌کشند و خبری از ستاره‌ی درخشان این گوشی، یک نمایشگر غول پیکر 7.09 اینچی IPS LCD در عکس‌ها نیست.
به وضوح می‌تواند سیستم دوربین دوگانه را روی قاب پشتی این گوشی دید که بر اساس شایعات شامل یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی به همراه دوربین ثانویه 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق می‌شود.
اطلاعات تازه فاش شده خبر از دو اسپیکر در بالا و پایین گوشی، کیت NFC برای اتصال القایی و یک جک هدفون روی بدنه گوشی آنر ایکس 10 مکس می‌دهد. این گوشی که قرار است در سه رنگ مشکی، آبی و صورتی عرضه شود، به یک باتری 5،000 میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد بود. در قلب تپنده‌ی آن چیپست Dimensity 800 شرکت مدیاتک است که 6/8 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی را نیز در اختیار کاربران قرا می‌دهد.
این گوشی که اخیراً در سایت امتیازگیری Geekbench حضور پیدا کرده، موفق به کسب امتیازی هم رده با گوشی‌های مجهز به تراشه اسنپدراگون 765G کوالکام در حالت تک هسته‌ای و کمی امتیاز بیشتر در آزمون‌های چند هسته‌ای شده است. انتظار می‌رود این گوشی به سیستم عامل اندروید 10 مجهز باشد؛ هرچند تحریم هواوی دامن آن را نیز خواهد گرفت و بدون دسترسی قانونی به سرویس‌های گوگل روانه‌ی بازار می‌شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/156783/تصاویر-واقعی-آنر-X10-Max-5G-را-ببینید
بستن   چاپ