پیام سپاهان
تریلر ژاپنی Ghost of Tsushima به سیستم شخصی‌سازی این بازی اشاره دارد
دوشنبه 9 تير 1399 - 22:10:22
پیام سپاهان -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

گیم فا / با نزدیک‌تر شدن به زمان عرضه‌ی جدیدترین عنوان انحصاری پلی‌استیشن 4 یعنی Ghost of Tsushima، اطلاعات بیشتری از این بازی موردانتظار در حال انتشار است. اخیرا نیز استودیوی ساکرپانچ (Sucker Punch) تریلر ژاپنی این بازی را با محوریت سیستم شخصی‌سازی آن منتشر کرده است.
از زمان اتمام ساخت پروسه‌ی Ghost of Tsushima، اخبار زیادی از این بازی در حال انتشار است. در ابتدا سازمان ESRB، اطلاعاتی را از رده‌بندی سنی این بازی منتشر کرد. علاوه بر این، هم‌اکنون ما اطلاعات بیشتری از گیم‌پلی این بازی داریم و همین موضوع، صبر کردن برای تجربه‌ی این عنوان را سخت‌تر می‌کند. نمرات جدیدترین ساخته‌ی استودیوی ساکرپانچ، سه روز قبل از انتشار منتشر خواهد شد. البته این پایان آخرین انحصاری سونی قبل از عرضه‌ی پلی‌استیشن 5 نیست و طی هفته‌های آتی، اطلاعات بیشتری از این بازی منتشر خواهد شد.
شرکت سونی اخیرا تریلر کوتاه جدیدی را در کانال ژاپنی خود منتشر کرد. بیشتر تصاویر این ویدیو را پیش‌تر نیز مشاهده کرده بودیم اما این تریلر اساسا برروی مکانیسم شخصی‌سازی این بازی تمرکز می‌کند. زبان این ویدیو ژاپنی است پس متوجه صحبت‌های گوینده نخواهید شد. با این وجود، تماشای آن اطلاعاتی از این مکانیزم را در اختیار شما قرار خواهد داد.
بازی Ghost of Tsushima در تاریخ 27 تیر 1399 (17 جولای 2020) به‌صورت انحصاری برروی پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد و در همان روز عرضه، به‌روزرسانی 7٫7 گیگابایتی دریافت خواهد کرد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/156772/تریلر-ژاپنی-Ghost-of-Tsushima-به-سیستم-شخصی‌سازی-این-بازی-اشاره-دارد
بستن   چاپ