پیام سپاهان
چرخابی:
ذوبی‌ها با توپ غریبه بودند/ "کرونا"، طرح‌های استراتژیک تیم‌ها را از بین برد
دوشنبه 9 تير 1399 - 13:28:53
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان یک کارشناس فوتبال گفت: اصولی که یک تیم فوتبال را می‌سازد موارد استراتژیک است که متأسفانه ویروس کرونا طرح‌های استراتژیک تمام تیم‌ها را از بین برد.

حسین چرخابی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص بازی شب گذشته تیم‌های ذوب‌آهن و پدیده شهر خودرو که با شکست 2 بر یک ذوب‌آهن همراه بود، اظهار کرد: بازیکنان دو تیم اکثراً با توپ غریبه بودند به این معنا که به دلیل وقفه طولانی در برگزاری لیگ برتر از نظر تکنیکی کاملاً ضعیف بودند. اصولی که یک تیم فوتبال را می‌سازد موارد استراتژیک است که متأسفانه ویروس کرونا طرح‌های استراتژیک تمام تیم‌ها را از بین برد.
وی افزود: تیم‌ها برای حضور در هر فصلی 8 هفته تمرین بسیار خوب می‌خواهند و در برخی از روزها باید سه جلسه تمرین کرد و وقفه طولانی در لیگ برتر به این معنا بود که لیگ باید دوباره از نو آغاز شود و تیم‌ها این 8 هفته تمرینات فشرده نداشتند و بازیکنان دارای بدن آماده‌ای نبودند.
این کارشناس فوتبال ادامه داد: وقتی بدن آماده نباشد در دوندگی بازیکنان تأثیر منفی می‌گذارد و آسیب‌دیدگی‌های بازیکنان شدید می‌شود. بنابراین وقتی بازیکنان تمرینات فشرده‌ای نداشته باشند از نظر تکنیکی ضعیف و با توپ غریبه هستند که در بازی ذوب‌آهن و پدیده شهر خودرو این مشکل به خوبی مشاهده شد.
چرخابی گفت: بازی‌های شب گذشته از نظر کیفی خوب نبودند و بازی ذوب‌آهن و پدیده شهر خودرو نیز همین وضعیت را داشت و بازیکنان اشتباه‌های زیادی داشتند. در این نوع بازی‌ها تیمی که بتواند از موقعیت‌های اندک نهایت استفاده را ببرد برنده بازی می‌شود که شهر خودرو همین کار را کرد و ذوب‌آهن از ضربه پنالتی خود هم نتوانست استفاده کند.
وی ادامه داد: ذوب‌آهن از شرایط آرمانی خود دور است و تغییرات در یک تیم خواسته یا ناخواسته بر روی عملکرد بازیکنان تأثیرگذار است. لوکا بوناچیچ از بازی بعدی هدایت تیم ذوب‌آهن را بر عهده خواهد گرفت و جابجا شدن مربیان در بازه زمانی کوتاه تأثیرات منفی دارد و ذوب‌آهن باشگاهی است که جز رکوردداران حضور بازی‌های آسیایی است.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/156659/ذوبی‌ها-با-توپ-غریبه-بودند--"کرونا"،-طرح‌های-استراتژیک-تیم‌ها-را-از-بین-برد
بستن   چاپ