پیام سپاهان
مدیر برق خور و بیابانک: مشترکین کم مصرف پادش می‌گیرند
يکشنبه 8 تير 1399 - 14:30:20
پیام سپاهان - اصفهان- مدیر امور برق خور و بیابانک گفت: به مشترکین کم مصرف این شهرستان از پانزده خرداد تا پانزده شهریور سال جاری پاداش داده می‌شود.

اسماعیل محمد نصیری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: میزان مصرف برق در سه ماهه نخست سال جاری در این شهرستان بیش از 17 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.
وی بیان کرد: افزایش دما و استفاده بیشتر از سیستم‌های سرمایشی، موجب شده تا روند رو به رشد مصرف برق در خور و بیابانک ادامه یابد و پیک مصرف از 11 هزار به 13 هزار مگاوات برسد.
وی اظهارداشت: وسایل سرمایشی مورد استفاده در مناطق گرم مصرف برق بسیار بالایی دارند و افزایش تعداد دستگاه‌های سرمایشی باعث می‌شود تا میزان پیک بار مصرف برق به اوج برسد.
وی رعایت الگوی مصرف و مدیریت بهینه برق را ضروری دانست و افزود: در صورتی که مردم، ادارات شهرستان در فصل گرما الگوی مصرف را رعایت کنند تابستان را بدون خاموشی گذر خواهیم کرد.
مدیر امور برق شهرستان خور و بیابانک با بیان اینکه شهروندان از وسایل پرمصرف و غیرضروری در ساعت پیک بار از ساعت 12 تا 17 پرهیز کنند گفت: انتظار می رود در ادارات و منازل از نور طبیعی استفاده شود، لامپ‌های اضافی را خاموش و درجه کولر گازی روی 24 تا 25 تنظیم شود.
نصیری افزود: برای بهبود مصرف و مدیریت مطلوب انرژی در فصل تابستان انتظار داریم مشترکان با این اداره همکاری لازم را داشته باشند و مصرف خود را کنترل کنند.
وی ادامه داد: سال گذشته به دلیل همکاری خوب مشترکین صنعتی و خانگی شاهد خاموشی در استان و شهرستان نبودیم و امسال هم امیدواریم در صورت همکاری شهروندان ضمن تأمین انرژی پایدار از فصل تابستان بدون خاموشی عبور کنیم.
مدیر امور برق شهرستان خور و بیابانک تصریح کرد: امسال با اضافه شدن 329 مشترک برق جدید به شبکه توزیع برق خور و بیابانک تعداد انشعاب‌های برق به 12450 مشترک رسیده است.
لازم است مشترکین برق در ساعات اوج مصرف همراهی لازم با صنعت برق داشته باشند و از وسایل پرمصرف غیرضروری از قبیل ماشین ظرف‌شویی، لباسشویی و جارو برقی در این ساعات بپرهیزند ضمن اینکه کولر آبی روی دور کم بگذارند و در صورت استفاده از کولر گازی درجه آن را روی 24 تا 26 درجه تنظیم کنند
برچسب‌ها
خور و بیابانک مصرف بهینه برق اصفهان

http://www.sepahannews.ir/fa/News/156361/مدیر-برق-خور-و-بیابانک--مشترکین-کم-مصرف-پادش-می‌گیرند
بستن   چاپ