پیام سپاهان
جلسه رسیدگی به مشکلات و درخواست اهالی در شهرداری منطقه 6 برگزار شد / نشست مشترک مدیران شهری و شورایاران
شنبه 31 خرداد 1399 - 14:24:03
پیام سپاهان - نشست مشترک مدیران شهری منطقه 6، با دبیران شورایاران محله های قلب پایتخت با هدف رسیدگی به درخواست اهالی و رفع مشکلات محله ها برگزار شد

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 6، در ابتدای این نشست «تورج فرهادی» شهردار منطقه ضمن ابراز امیدواری از کمک و همراهی شورایاران در اداره بهتر امور شهر، «شورایاران را نمایندگان مردم و رابط بین شهرداری وشهروندان دانست.»
شهردار منطقه6، با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به ویروس کووید 19، برپایی پایگاه های طرح غربالگری در سراهای محله را ضروری دانست و گفت: «اقدامات پیشگیرانه در خصوص ویروس کرونا همچنان باید جدی گرفته شود و به هر اندازه که در زمینه پیشگیری از ویروس مراقبت کنیم، آمار مبتلایان را کاهش می دهیم و این به نفع شهر و شهروندان است.»
فرهادی به استفاده از ظرفیت پزشکان منطقه و... و. نسبت به رسیدگی وضعیت سلامت شهروندان تاکید کرد و گفت: «مدیریت شهری حفظ سلامت شهروندان را در اولویت امور خود می داند چرا که بی‌شک شهروند سالم شهر سالم را می‌سازد.»
در ادامه فرهادی به تدوین سند توسعه محلات اشاره و عنوان کرد: «محلات قلب پایتخت با هویت فرهنگی و تاریخی و ... خاصی که دارند نیاز به توجه ویژه درتمام ابعاد از جمله خدماتی، عمرانی و اجتماعی و فرهنگی هستند که صرفا با برنامه ریزی هوشمندانه، دقیق و موثر می توان به اهداف عالی مدیریت شهری برای ارتقای کیفیت زندگی دست یافت.»
پس از صحبت های شهردار منطقه، دبیران شورایاری 14 محله، مسائلی چون تجهیز سرای محلات، رسیدگی به وضعیت فضای سبز، روشنایی بوستان ها، آسفالت خیابان اسدآبادی، تعیین تکلیف حقوق کارکنان سراهای محلات، رسیدگی به وضعیت بازار میوه و تره بار، کمبود میادین میوه و تره بار در نقاطی خاص، طرح ویژه مبارزه با جانوران موذی، معرفی نقاط پرترافیک، نیاز سنجی اقدام ها و اصلاح هندسی های تسهیل کننده ، رفع گره های ترافیکی و مشکلات موجود در این حوزه ی فعالیتی، درخواست توجه مضاعف به افزایش سرانه های فرهنگی و ورزشی منطقه و... . را مطرح و مدیران و معاونان مربوطه پاسخ دادند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/154803/جلسه-رسیدگی-به-مشکلات-و-درخواست-اهالی-در-شهرداری-منطقه-6-برگزار-شد---نشست-مشترک-مدیران-شهری-و-شورایاران
بستن   چاپ