پیام سپاهان
ایده های برتر رویداد تعاون ایونت در هرمزگان معرفی شدند
شنبه 17 خرداد 1399 - 13:00:48
وزارت رفاه
پیام سپاهان - ​رویداد مجازی تعاون ایونت که با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان و جهاد دانشگاهی برگزار شد، با معرفی 3 ایده برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان در این رویداد *ایده سورغ* ترکی زاده در خصوص نمک درمانی، ایده *چوب و رزین* زارع و *ایده پرورش ماهی در استخرهای ذخیره آب کشاورزی* بانوا به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.
ایده *اپلیکیشن کارآفرینی* در زمینه تربیت نیروی متخصص کارآفرینی و توسعه فردی جهت آموزش به مدارس و دانشگاه ها، *ایده بازاریابی چریکی* با بررسی کسب و کارها کم هزینه ترین و خلاقانه ترین راه برای بازاریابی و تبلیغات، *ایده دهکده کارآفرینی* با هدف اشتغال دانش آموختگان دانشگاهی از طریق غربالگری استعدادها و توانائی های مهارتی آنها، *ایده پرورش ماهی در استخرهای ذخیره آب کشاورزی*، *ایده پلتفرم پالیز* با استفاده از پلتفرم، فروشنده ها وارد یک فروش رقالبتی می شوند و می توانند صاحبان کارخانجات و یا کارافرینان در خانه باشند و ما بین کشاوز و خریداران اصلی ارتباط برقرار می شود،
*ایده چوب و رزین*، *ایده سورغ* نمک درمانی، *ایده طلای کثیف* بازیافت مواد دور ریخته و کسب درآمد و ایجاد اشتغال و * ایده پرورش گیاهان گلخانه ای* بعنوان 9 ایده منتخب، در این رویداد ارائه شدند.
قابل ذکر است که به سه ایده برتر جوایزی تعلق و از سوی جهاد دانشگاهی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مورد حمایت قرار می گیرند.
رویداد مجازی "تعاون ایونت" رویدادی تخصصی جهت ایجاد و راه اندازی کسب و کارهای نوین در قالب شرکتهای تعاونی است که می توان از این طریق پلی بین صاحبان ایده و سرمایه گذاران ایجاد کرد تا نیازهای خود و ایده های موجود را شناسایی کنند.
ایونت به معنای رویداد و پیشامد است و برگزاری یک رویداد می تواند راهی برای تعامل با برندها، سایر کسب و کارها، شبکه سازی و جذب مشتریان جدید و ارتباط با آنها و همچنین معرفی و عرضه محصولات و کسب و کارهای نو و نوآوری باشد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/151204/ایده-های-برتر-رویداد-تعاون-ایونت-در-هرمزگان-معرفی-شدند
بستن   چاپ