پیام سپاهان
رئیس پلیس راهور استان‌ اصفهان خواستار شد؛
فعال شدن طرح زوج و فرد در اصفهان
سه شنبه 13 خرداد 1399 - 10:47:16
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان رئیس پلیس راهور استان‌ اصفهان با اشاره به ترافیک سنگین این روزهای شهر اصفهان و فعال بودن حمل و نقل عمومی در سطح شهر، خواستار اجرای طرح زوج و فرد به ویژه در هسته مرکزی شهر شد.

سرهنگ‌ محمد رضا محمدی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در جلسه ستاد کرونا استان باید لزوم اجرای طرح زوج و فرد در اصفهان مطرح شود، چون در حال حاضر حمل و نقل عمومی شهر فعال است، اتوبوس ها و تاکسی ها در شهر در حال جا به جایی مسافران هستند و مترو هم قرار است بازگشایی شود.
وی با اشاره به اینکه شهردار اصفهان اعلام کرده از روز سه شنبه این هفته مترو فعالیت خود را از سر می گیرد، افزود: پلیس راهور استان نیز اعلام کرده اجرای طرح زوج و فرد بعد از بازگشایی مترو در شهر اصفهان ضروری است و این طرح باید هرچه زودتر اجرا شود.
رئیس پلیس راهور استان به ترافیک سنگین این‌ روزها در شهر اصفهان و به ویژه هسته مرکزی شهر اشاره و خاطرنشان کرد: در حال حاضر با مشکل ترافیک در سطح شهر به ویژه در ساعات بعد از ظهر مواجه هستیم و نیاز است که طرح زوج و فرد حداقل در هسته مرکزی شهر و خیابان های پرتردد اجرا شود.
وی همچنین به اعمال قانون خودروهای فاقد معاینه فنی از بعد از ماه مبارک رمضان در اصفهان اشاره کرد و گفت: شهروندان باید مراقب باشند چون همانطور که از قبل به آنها اعلام شد، خودروهای فاقد معاینه فنی جریمه می شوند.
سرهنگ محمدی میزان جریمه خودروها درصورت اجرای طرح زوج و فرد را یکصد هزار تومان اعلام کرد و افزود: قبلا میزان جریمه 20 هزار تومان بود ولی امسال یکصد هزار تومان شده است.
به گفته رئیس پلیس راهور استان، اجرای طرح زوج و فرد فعلا برای هسته مرکزی شهر پیشنهاد شده، ولی اگر قرار باشد از درب منازل اجرا شود و یا خیابان های دیگری هم اضافه شود حتما از چند روز قبل به مردم اعلام می کنیم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/148536/فعال-شدن-طرح-زوج-و-فرد-در-اصفهان
بستن   چاپ