پیام سپاهان
سگا در رویداد دیجیتالی Guerrilla Collective شرکت می‌کند
شنبه 10 خرداد 1399 - 18:20:59
پیام سپاهان - زومجی / Guerrilla Collective به‌تازگی اعلام کرده است که به رویداد تابستانه آن‌ها، شرکت سگا، استودیوهای نایت‌دایو، کیت‌فاکس و 11 استودیو دیگر اضافه شده است.
تابستان بازی‌های ویدیویی به‌خاطر شیوع ویروس کرونا همانند سابق نیست. با لغو شدن رویدادهای بزرگ نظیر E3 و گیمزکام، توسعه‌دهنده‌ها و ناشرهای بازی‌های ویدیویی به‌سمت برگزاری رویدادهای دیجیتالی رفته‌اند تا بازی‌ها و پروژه‌های جدید خود را معرفی کنند. یکی از این رویدادهای دیجیتالی، Guerrilla Collective نام دارد که شامل تعدادی ناشر و استودیو بازیسازی مختلف است که در دو روز بازی‌های خود را معرفی خواهند کرد.
طبق جدیدترین اخبار بازی، Guerrilla Collective به‌تازگی اعلام کرده است که 14 استودیو و ناشر جدید به فهرست‌ استودیوها/ناشران رویداد دیجیتالی Guerrilla Collective اضافه شده است. از میان موارد تازه اضافه شده هم می‌توان‌به شرکت سگا و استودیوهای نایت‌دایو و کیت‌فاکس اشاره کرد. در ادامه هم می‌توانید نام 14 استودیو/شرکت بازیسازی جدید برای حضور در Guerrilla Collective را در زومجی مشاهده کنید که اکثر آن‌ها سازنده‌ بازی‌های مستقل هستند.
بَتری استیبل گیمز
استودیو بیاند فان
اینترایبنگ اینترتینمنت
کیت‌فاکس گیمز
میدباس
نیوبلاد اینتراکتیو
نایت‌دایو استودیوز
نینجا گاراژ
نیترو سوجی
سم انگ
شعبه آمریکا سگا
سرنیتی فورج
تیم کورپت
مولاسس فلود
در گذشته و زمان معرفی رویداد Guerrilla Collective اعلام شده بود که استودیوهایی نظیر استودیو لرین، استودیو 11 بیت و کافی استین استودیوز هم در این رویداد حضور دارند. رویداد Guerrilla Collective در تاریخ 17 خرداد ماه (6 ژوئن) برگزار می‌شود و تا تاریخ 19 خرداد ماه (هشت ژوئن) هم ادامه خواهد داشت تا شاهد پروژه‌ها و بازی‌های مستقل جدیدی باشیم که از سوی توسعه دهنده‌های مستقل، معرفی و رونمایی می‌شوند.
نظر شما کاربران گرامی دراین‌باره چیست؟

http://www.sepahannews.ir/fa/News/147588/سگا-در-رویداد-دیجیتالی-Guerrilla-Collective-شرکت-می‌کند
بستن   چاپ