پیام سپاهان
سرمربی تیم سپاهان: انگیزه بالای جوانان اصفهانی به پیشرفت والیبال کمک می‌کند
شنبه 10 خرداد 1399 - 18:17:28
پیام سپاهان - اصفهان- سرمربی تیم والیبال سپاهان گفت: با درخشش تیم سپاهان در لیگ برتر، جوانان و نوجوانان اصفهانی انگیزه خوبی در این رشته ورزشی به‌دست آوردند که باعث پیشرفت این رشته در استان می‌شود.

رحمان محمدی‌راد ر وز شنبه در گفت گو با ایرنا افزود: این انگیزه باعث کشف استعدادها و استقبال تماشاگران از این رشته ورزشی در اصفهان شده است و امیدوارم بتوانیم ظرفیت‌های موجود در استان را شناسایی و پرورش دهیم.
وی با اشاره به اینکه سپاهان یک باشگاه حرفه‌ای است، اضافه کرد: در این تیم تمام زیرساخت‌ها و امکانات فراهم است و در حال برنامه‌ریزی برای تمرینات و آغاز اردوها هستیم تا برای مسابقات پیش رو آماده شویم.
محمدی راد گفت: بر اساس برنامه سه ساله‌ای که سال گذشته به باشگاه ارائه کردیم در سال جاری نیز پیش خواهیم رفت.
وی افزود: این برنامه با استقبال باشگاه رو به رو شده است و با اقدام‌های صورت گرفته، خیلی از اهداف از پیش تعیین شده خود نیز جلو هستیم.
سرمربی سپاهان با اشاره به روند رو به رشد این تیم در فصل گذشته و ادامه آن در سال جاری اظهار داشت: امسال تیم ما با رویکرد بهتری نسبت به سال گذشته پیش می‌رود که در این زمینه اقدام‌هایی صورت گرفته و چند بازیکن مد نظر خود را جذب کرده‌ایم و یکسری تغییرات نیز در سایر پست‌ها خواهیم داشت.
وی ادامه داد: امسال برخی از بازیکنان سال گذشته از تیم ما جدا خواهند شد که به دنبال جایگزین خوب برای آنان هستیم.
محمدی راد خاطرنشان کرد:: سال گذشته شرایط تیم ما خاص بود چون نخستین باری بود که در لیگ برتر حضور داشتیم، با این حال نتایج خوبی کسب کردیم به شکلی که در طول فصل جزو چهار تیم برتر بالای جدول لیگ برتر والیبال بودیم.
وی افزود: همچنین سال گذشته در جذب بازیکنان محدودیت‌های وجود داشت که باعث شد امسال نگاه بهتری به والیبال سپاهان شود و سرمایه‌گذاری بیشتری روی این تیم صورت بگیرد.
سهند الله‌وردیان، شادمهر کمایی، سهیل کمال‌آبادی، امیررضا سرلک، علیرضا مباشری، فرزاد ملابهرامی، سعید جواهری توانا و محمود رسولی بازیکنانی هستند که قرارداد خود را با تیم والیبال سپاهان تمدید کرده‌اند و این تیم کیاوش حیدری، سیامک مرندی و پرویز پزشکی را نیز به خدمت گرفته است.
محمدطاهر وادی، پاسور فصل پیش سپاهان نیز از این تیم جدا شده و به شهرداری ارومیه پیوسته است.
هدایت سپاهان مانند فصل گذشته بر عهده رحمان محمدی‌راد قرار دارد.
در فصل گذشته لیگ برتر،تیم سپاهان با 11 بُرد و 34 امتیاز در رده چهارم قرار داشت اما این مسابقات به دلیل گسترش ویروس کرونا، بدون معرفی قهرمان به پایان رسید.
فدراسیون والیبال قصد دارد فصل جدید مسابقات را زودتر از همیشه و در شهریور سال جاری آغاز کند.
برچسب‌ها
سرمربی اصفهان تیم والیبال سپاهان

http://www.sepahannews.ir/fa/News/147583/سرمربی-تیم-سپاهان--انگیزه-بالای-جوانان-اصفهانی-به-پیشرفت-والیبال-کمک-می‌کند
بستن   چاپ