پیام سپاهان
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام: استفاده از شبکه‌های مجازی فرصت مغتنمی برای توسعه هستند
شنبه 10 خرداد 1399 - 17:45:40
وزارت رفاه
پیام سپاهان - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: استفاده از ظرفیت شبکه های مجازی بسیار مهم و فرصت مغتنمی برای توسعه هستند و باید با هم افزایی از این ظرفیت بیشترین بهره را گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام، شیرخانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سومین جلسه مشترک شورای هماهنگی مدیران دستگاه های تابعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شورای روابط عمومی استان که با محوریت آموزش شبکه های مجازی و با حضور مدیران کل و مدیران روابط عمومی دستگاه های تابعه در محل سالن جلسات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای برگزار شد، گفت: با توجه به تاکید مقام عالی وزارت، باید با استفاده از تمام امکانات و قابلیت های کلیه دستگاه ها، اطلاع رسانی دستگاه ها برای جامعه هدف در دستور کار قرار گرفته شود.
وی گفت: باید مدیران به تقویت جایگاه روابط عمومی ها به ویژه از طریق حضور موثر در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی توجه ویژه ای داشته باشند.
شیرخانی تصریح کرد: باید با استفاده از فناوری های نوین ارتباطاتی و اطلاعاتی برای آگاهی دادن به جامعه هدف توسط کلیه دستگاه ها استفاده شود.
شیرخانی اظهار کرد: پیچیدگی ارتباطات و رشد روزافزون وسایل ارتباط جمعی و فضای مجازی جامعه را به صورت لحظه ای در جریان رویدادها و اطلاعات قرار می دهد.
وی گفت: مدیران و کارشناسان روابط عمومی برای تحقق اهداف سازمانی که در آن مشغول به فعالیت هستند باید پیشتاز استفاده از وسایل ارتباطی نوین باشند.
شیرخانی گفت: بهره گیری از امکانات فضای مجازی برای نقش آفرینی موثر روابط عمومی ها حائز اهمیت است.
وی ادامه داد: داشتن سواد رسانه ای، مدیریت بحران، مسئولیت اجتماعی و بالابردن سطح علمی از ملزومات فعالان این حوزه است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/147576/مدیرکل-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-ایلام--استفاده-از-شبکه‌های-مجازی-فرصت-مغتنمی-برای-توسعه-هستند
بستن   چاپ