پیام سپاهان
شهیدی درگذشت پدر شهیدان «امینی نور» تسلیت گفت
شنبه 10 خرداد 1399 - 17:44:07
پیام سپاهان - تهران - رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت مرحوم «حاج علی امینی نور» پدر شهیدان معزز «سعید، مجید و اسماعیل امینی ­نور» را تسلیت گفت.

به گزارش روز شنبه بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی در پیام خود به خانواده شهیدان گرانقدر امینی نور آورده است: پدران والامقامی که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار نمودند، اسوه‌های ایثار و نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری‌اند.
در ادامه پیام نماینده ولی فقیه و معاون رییس جمهوری آمده است: مرحوم «حاج علی امینی نور» پدر شهیدان سرافراز «سعید، مجید و اسماعیل امینی ­نور» پس از سال­ها صبر و بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت. به روح این سفرکرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزندان شهیدش درود می­ فرستم.
حجت الاسلام شهیدی ضمن عرض تسلیت و همدردی با خانواده امینی نور، از پروردگار متعال علو درجات برای پدر این خانواده و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت داشت.
وی در این پیام افزود: ان شاء اللّه روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار گردد.

پیام سپاهان


گفتنی است شهید اسماعیل امینی‌نور متولد اول اردیبهشت‌ماه 1339 بود و تحت عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و پس از رشادت‌های بسیار در 22 تیرماه 61 در عملیات رمضان در شرق بصره مفقودالاثر شد. پیکر پاک و مطهر وی سرانجام پس از سال‌ها شناسایی و به خاک وطن بازگشت. برادر دیگرش شهید والامقام سعید امینی‌نور در تاریخ 2 اسفندماه 1340 در شهر اصفهان دیده به جهان گشود و سرانجام در تاریخ 28 مهرماه 60 در منطقه دارخویین عملیات فرمانده کل قوا بر اثر عبور از میدان مین به شهادت رسید.
شهید سوم خانواده، مجید امینی‌نور در تاریخ ششم اسفندماه 1342 دیده به جهان گشود و به عنوان نیروی بسیجی به جبهه‌ها اعزام و سرانجام در اول مردادماه 61 در منطقه شلمچه بر اثر اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
برچسب‌ها
بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران والدین شهدا اصفهان

http://www.sepahannews.ir/fa/News/147574/شهیدی-درگذشت-پدر-شهیدان-«امینی-نور»-تسلیت-گفت
بستن   چاپ