پیام سپاهان
ایرفون Powerbeats Pro اپل در 4 رنگ جدید معرفی شد
شنبه 10 خرداد 1399 - 17:11:33
پیام سپاهان - گجت نیوز / ایرفون Powerbeats Pro اپل در رنگبندی جدید معرفی شد. در ادامه با امکانات و قیمت هدفون بی سیم دور گوشی پاور بیتس پرو اپل بیشتر آشنا شوید.
کمپانی بیتس روز گذشته از چهار رنگ جدید ایرفون Powerbeats Pro اپل رونمایی کرد. زرد، صورتی، قرمز و آبی رنگبندی جدید این ایرفون بی سیم اپل هستند که فروش آن‌ها از چند روز آینده با قیمت 250 دلاری به فروش می‌رسد.
به جز رنگبندی تازه، مدل‌های جدید پاور بیتس پرو با نسخه‌ی قبلی مشابه هستند. این به معنای شارژدهی 9 ساعته و شارژدهی 24 ساعته با استفاده از یک کیس شارژ است. همچنین 5 دقیقه شارژ سریع این محصول نیز می‌تواند انرژی کافی برای 1 ساعت و نیم پخش موسیقی را به شما ارائه کند. مطابقه دیگر محصولات اخیر برند بیتس و ایرپادز اپل، Powerbeats Pro نیز از چیپست H1 کمپانی اپل قدرت می‌گیرد تا جفت‌سازی آسانی در اختیار شما باشد، بتوانید خیلی راحت با استفاده از سرویس iCloud بین دستگاه‌ها سوئیچ کنید و از عملکد صوتی «هی سیری» بهره ببرید.

پیام سپاهان


پاور بیتس پرو با تمرکز بر فعالیت‌های ورزشی، ارائه کننده‌ی تأییدیه IPX4 برای مقاومت در برابر تعریق و آب است؛ بنابراین بدون هرگونه نگرانی می‌توانید از آن در باشگاه ورزشی نیز استفاده کنید. البته نباید مستقیماً آن را به داخل آب بیاندازید و فقط در صورتی مقاوم است که به صورت اتفاقی روی آن آب ریخته شود.
دکمه‌ی ولوم تو گوشی و کنترل آهنگ‌ها روی هر ایرباد قرار دارد. تنظیم متناسب با دور گوش نیز به شما اجازه می‌دهد بدون استرس افتادن آن‌ها از داخل گوش، بتوانید به فعالیت‌های ورزشی خود بپردازید. چهار ایرتیپ با اندازه‌های مختلف نیز برای راحتی حداکثری شما ارائه می‌شوند که می‌توانید متناسب با سایز گوش خود از آن‌ها استفاده کنید. البته متأسفانه این هدفون بی سیم فاقد فناوری حذف نویز فعال است.

پیام سپاهان


در پایان باید به کیس شارژ نسبتاً بزرگ‌تر این دستگاه در مقایسه با کیس ایرپادز و ایرپادز پرو اشاره کرد که آن هم به خاطر بزرگ‌تر بودن خود گوشی‌ها است. روی بدنه‌ی این کیس یک درگاه لایتنینگ تعبیه شده است و با استفاده از یک کابل لایتنینگ به USB-A می‌توانید به شارژ آن بپردازید.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/147570/ایرفون-Powerbeats-Pro-اپل-در-4-رنگ-جدید-معرفی-شد
بستن   چاپ