پیام سپاهان
رئیس بیمارستان آیت الله یثربی کاشان خبر داد:
راه‌اندازی بخش جراحی قلب باز در بیمارستان آیت الله یثربی کاشان
شنبه 10 خرداد 1399 - 16:37:44
پیام سپاهان - کاشان - رئیس بیمارستان آیت الله یثربی کاشان از افتتاح و بهره برداری از بخش جراحی قلب باز در این بیمارستان خبر داد.

مصطفی سروی زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه تست نوار مثانه آزمایشی است که در آن شیوه نگهداری ادرار توسط مثانه و دفع آن از مثانه بررسی می‌شود، اظهار داشت: این تست کارایی عضلات اسفنکتر و مثانه و مشکلاتی نظیر بی اختیاری ادرار، تکرر ادرار و اضطرار ادرار را مورد بررسی قرار می‌دهد.
وی با اشاره به اینکه تست نوار مثانه برای اولین بار در استان اصفهان در بیمارستان آیت الله یثربی کاشان راه اندازی شده است، ابراز داشت: این روش تشخیصی مشکلات مثانه را نشان می‌دهد.
رئیس بیمارستان آیت الله یثربی کاشان تصریح کرد: به کمک این تست‌ها می‌توان مشکل بیمار را در ادرار کردن، فشار مثانه در زمان حبس ادرار، قطع و وصل جریان ادرار و میزان باقیمانده ادرار را مورد بررسی قرار داد.
افتتاح و راه اندازی بخش جراحی قلب باز در بیمارستان آیت الله یثربی کاشان
وی در بخش دیگری از سخنان خود از افتتاح و بهره برداری از بخش جراحی قلب باز در بیمارستان آیت الله یثربی کاشان خبر داد و خاطرنشان کرد: این بخش با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال راه اندازی شده است.
سروی زاده افزود: بیمارستان آیت الله یثربی کاشان دارای مجوز IPD و در زمینه توریسم درمانی فعال است و آماده ارائه هر گونه خدمات درمانی و پزشکی به بیماران خارجی است.
وی همچنین از راه اندازی آزمایشگاه تشخیص کرونا در این مجتمع درمانی خبر داد و گفت: این آزمایشگاه سلولی مولکولی با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال و با استفاده از معتبرترین کیت‌های تشخیصی راه اندازی شده است.
رئیس بیمارستان آیت الله یثربی کاشان تاکید کرد: تست‌های تخصصی کرونا مانند PCR و IGM و IGG همه روزه در این آزمایشگاه انجام می‌گیرد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/147557/راه‌اندازی-بخش-جراحی-قلب-باز-در-بیمارستان-آیت-الله-یثربی-کاشان
بستن   چاپ