پیام سپاهان
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل:
شاخصهای رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی جزو اولویتهای مجلس یازدهم است
جمعه 9 خرداد 1399 - 16:32:07
پیام سپاهان - کاشان - نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: شاخص های رهبر معظم انقلاب در مباحث اقتصاد مقاومتی و جهش تولید جزو اولویت های مجلس یازدهم است.

سیدجواد ساداتی نژاد در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب در آغاز مجلس یازدهم اظهار داشت: تاکید ایشان بر عدالت و معیشت مردم نقشه راهی برای نمایندگان این دوره از مجلس شورای اسلامی است.
وی با بیان اینکه شاخص‌های رهبر معظم انقلاب در مباحث مربوط به اقتصاد مقاومتی و جهش تولید جزو اولویت‌های مجلس یازدهم است، ابراز داشت: حضور فعال نمایندگان در مجلس شورای اسلامی و حفظ امانتی که در این چهار سال در اختیار نمایندگان است جز تأکیدات رهبر معظم انقلاب در پیام ایشان به نمایندگان مجلس یازدهم است.
تاکید بر تصویب قوانین منطبق بر افزایش قدرت معیشت و وضعیت اقتصادی مردم
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تصویب قوانین منطبق بر افزایش قدرت معیشت و وضعیت اقتصادی مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: اصلاح خطوط اصلی اقتصاد ملی، اشتغال، تولید مهار تورم با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مورد توجه نمایندگان دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی است.
وی پیام رهبری به نمایندگان را یک نقشه راه دقیق و کامل برای نمایندگان دانست و خاطرنشان کرد: به امید خدا و با تلاش نمایندگان دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی، این مجلس در تراز انقلاب اسلامی خواهد بود.
ساداتی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی باید فرامین رهبر معظم انقلاب در پیام ایشان به مناسبت آغاز مجلس یازدهم را مدنظر قرار گیرد، بیان داشت: مجلس باید از تمام ظرفیت خود برای استفاده از وظایف نظارتی خود برای رفاه اقتصادی و معیشت مردم اهتمام بورزد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/145542/شاخصهای-رهبری-در-بحث-اقتصاد-مقاومتی-جزو-اولویتهای-مجلس-یازدهم-است
بستن   چاپ