پیام سپاهان
امروز پرچم ایران انقلابی تا قلب قاره آمریکا برافراشته است
جمعه 9 خرداد 1399 - 15:51:11
پیام سپاهان - اصفهان- امام جمعه موقت سمیرم گفت: امروز شاهدیم پرچم انقلاب اسلامی ایران در قلب قاره آمریکا و حیات خلوت این کشور سلطه‌گر بر افراشته شده است.

حجت‌الاسلام قاسم بهرامیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمیرم با تبریک موفقیت جوانان مومن انقلابی در اعزام نفتکش‌های ایرانی به ونزوئلا، اظهارداشت: این پیروزی بزرگ نتیجه ترس آمریکایی‌ها از واکنش‌های سخت و دردآور ایران مقتدر اسلامی است.
به گفته وی تا همین 12 ماه قبل مجبور بودیم با پرچم دیگر کشورها در دریاها حرکت کنیم و نفت بفروشیم اما بعد از دزدی دریایی آمریکا و انگلیس در جبل‌الطارق و واکنش سه روز بعد ایران در توقیف کشتی انگلستان، ساقط کردن پهپاد آمریکا در خلیج فارس و حمله موشکی به عین‌الاسد در عراق، غربی‌ها فهمیدند زمان بزن و در رو گذشته است.
خطیب جمعه موقت سمیرم با بیان اینکه این موفقیت نتیجه مقاومت و عمل به فرمان‌های مقتدرانه و حکیمانه ولی‌فقیه و نه نتیجه مذاکره با حامیان صهیونیست‌های کودک‌کش است، تصریح کرد: هر جا جهادی عمل کردیم و به سخنان ولی‌فقیه زمان گوش سپردیم موفق شدیم.
وی خاطرنشان کرد: منطقه آمریکای لاتین که روزی حیات خلوت ایالات متحده بود امروز به محل تبادل تجاری و اقتصادی ایران تبدیل شده و حتی سرود ملی ایران اسلامی و سخنان امامین انقلاب از تلویزیون ونزوئلا پخش می‌شود.
امام جمعه موقت سمیرم اظهارداشت: ایران با تکیه بر جوانان مومن انقلابی خود وارد قلمرو ابرقدرت‌ها شده و به فرموده رهبر اندیشمند انقلاب، تا روی کار آمدن دولت جوان انقلابی با روحیه جهادی این حرکت رو به جلو و مترقی را با اقتدار و عزم راسخ ادامه می‌دهد.
حجت اسلام بهرامی در ادامه به آغاز کار مجلس یازدهم با پیام رهبری اشاره کرد و گفت: از تشکیل مجلس اول شورای اسلامی در 24 اسفند سال 1358 تا مجلس کنونی، 40 سال گذشته و امروز این مجلس، اولین مجلس بعد از صدور بیانیه گام دوم انقلاب است.
وی با بیان اینکه این مجلس باید از اشکال‌ها و نقص‌های مجالس گذشته درس بگیرد، ابراز امیدواری کرد نمایندگان ملت با دوری از حاشیه، جناح و قوم گرایی، اولویت دادن به منافع ملی و عمل به توصیه‌های امامین انقلاب مسیر پیشرفت و اقتدار کشور در گام دوم ا نقلاب را با قدرت، پاکدستی و کار جهادی آغاز کنند.
برچسب‌ها
نمازجمعه کربلا جبل الطارق ستاد اقامه نماز کشور مقاومت سمیرم ونزوئلا

http://www.sepahannews.ir/fa/News/145532/امروز-پرچم-ایران-انقلابی-تا-قلب-قاره-آمریکا-برافراشته-است
بستن   چاپ