پیام سپاهان
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان:
واحد های اقتصادی و صنعتی دارای طرح توسعه مورد حمایت قرار می گیرند
چهارشنبه 7 خرداد 1399 - 20:48:03
پیام سپاهان - کاشان - معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان گفت: واحدهای اقتصادی و صنعتی دارای طرح توسعه مورد حمایت قرار می گیرند.

به گزارش خبرنگار مهر ، ایوب درویشی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به شیوع ویروس کرونا در اواخر سال گذشته اظهار داشت: در استان اصفهان کارگروه پساکرونا برای ارزیابی وضعیت اقتصادی واحدی صنعتی این استان تشکیل شده است.
وی با اشاره به ظرفیت‌های بالای اقتصادی صنعتی کاشان و اصفهان ابراز داشت: مسئولان استان اصفهان تمام تلاش خود را برای برطرف کردن مشکلات واحدهای صنعتی کل استان معطوف می‌دارند تا خدشه‌ای به خط‌های تولید این واحدها وارد نشود.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان با بیان اینکه هرکدام از واحدهای صنعتی استان دارای مشکلات خاص خود هستند، تصریح کرد: با تشکیل کارگروه رفع موانع تولید در هر شهرستان سعی شده است مشکلات این واحدها برطرف شود.
وی با اشاره به کمبود سرمایه برخی از واحدهای صنعتی استان خاطرنشان کرد: این آمادگی در شبکه بانکی استان وجود دارد تا نسبت به تأمین مالی این واحدها اقدامات لازم انجام شود.
درویشی مالیات و بیمه را از جمله دیگر مشکلات واحدهای صنعتی استان اصفهان دانست و بیان داشت: این مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی نیز بر اساس شرایط خاص هر واحد مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد.
وی با اشاره به حمایت از واحدهای صنعتی دارای طرح توسعه افزود: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر رونق و جهش تولید و تکیه بر مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی این حمایت‌ها برای افزایش اشتغال در جوانان انجام می‌شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/144344/واحد-های-اقتصادی-و-صنعتی-دارای-طرح-توسعه-مورد-حمایت-قرار-می-گیرند
بستن   چاپ