پیام سپاهان
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان تاکید کرد: الزام دستگاه های اجرایی استان نسبت به ورود و ثبت اطلاعات اشتغال در سامانه رصد
سه شنبه 6 خرداد 1399 - 14:44:12
وزارت رفاه
پیام سپاهان - مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان با توجه به اهمیت موضوع و مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان مبنی برتجمیع آمار و اطلاعات به کار گمارده شدگان استان بر لزوم ورود دستگاه های اجرایی و ثبت اطلاعات اشتغال در سامانه رصد تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان گیلان، عباس علیزاده مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گیلان با تاکید بر الزام دستگاه های اجرایی استان نسبت به ورود و ثبت اطلاعات اشتغال در سامانه رصد، اظهارکرد: با توجه به اهمیت موضوع و مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی وکارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان مبنی برتجمیع آمار و اطلاعات به کار گمارده شدگان استان، تمامی دستگاه های اجرایی ملزم هستند اطلاعات مربوط به پرداخت تسهیلات خود اشتغالی و اشتغالزایی به بنگاه ها و صدور مجوز هایی که منجر به ایجاد اشتغال می شود را در سامانه رصد اشتغال به آدرس www.rasad.eshteghal.ir که یک سامانه ملی است، وارد کنند.
وی دلیل این امر را جلوگیری از پراکندگی فعالیت دستگاه های اجرایی و دسترسی آسان به آمار و اطلاعات دقیق و منسجم دانست و خاطرنشان کرد: مشارکت جدی و گسترده تمامی دستگاه های اجرایی ضروری است.
گفتنی است: سامانه رصد اشتغال به منظور کسب اطلاعات دقیق از ورودی وخروجی های بازارکار ومیزان اشتغال ایجاد و طراحی شده که در چند سال گذشته نیز دستگاه های اجرایی از طریق این سامانه اطلاعات خود را وارد می کردند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/144078/مدیرکل-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-گیلان-تاکید-کرد--الزام-دستگاه-های-اجرایی-استان-نسبت-به-ورود-و-ثبت-اطلاعات-اشتغال-در-سامانه-رصد
بستن   چاپ