پیام سپاهان
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان: اعتمادسازی اساس و بنیان کار روابط عمومی هاست
سه شنبه 6 خرداد 1399 - 14:44:12
وزارت رفاه
پیام سپاهان - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: امروزه روابط عمومی در سازمان ها و دستگاهها، جدا از نقش و وظایف ثابتی که در عرصه اطلاع رسانی بر عهده دارد، می بایست اعتماد سازی را بیش از پیش مورد توجه قرار داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان؛ مهرداد جهاندیده در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان افزود: اعتماد سازی اساس و بنیان روابط عمومی هاست و این مهم با اتخاذ موضع مثبت و فعال متولیان این حوزه در امورات مختلف نمایان می شود.
وی ادامه داد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بعنوان بزرگترین وزارتخانه اجتماعی دولت خدمات گسترده ای را به مردم ارائه می دهد و به همین دلیل نقش افرادی که وظیفه روابط عمومی و اطلاع رسانی را بر عهده دارند در تشریح این اقدامات بسیار مهم است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بهره گیری از شیوه های نوین اطلاع رسانی با استفاده از همه ظرفیت ها را لازمه کار روابط عمومی ها بر شمرد و تاکید کرد: برای پاسداشت زحمات فعالین این حوزه نباید به روز و هفته روابط عمومی اکتفا کرد.
جهاندیده همچنین در ادامه اقدامات مجموعه دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سیستان و بلوچستان را متناسب با فضای فعلی جامعه که درگیر ویروس کرونا نیز هست، مطلوب ارزیابی کرد.
وی افزود: در راستای اقدامات حمایتی دولت از اقشار فاقد درآمد و آسیب پذیر در دوران کرونایی، بالغ بر 60 هزار خانوار در استان که تحت پوشش هیچ جا نبودند ، شناسایی و مورد حمایت قرار گرفتند و این روند نیز ادامه دارد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان افزود: در حال حاضر نیز سامانه کارا برای کارفرمایانی که دچار ضرر و زیان در دوران کرونا شدند نیز فعال است و می توانند از تسهیلات حمایتی به ازای هر نیروی کار شاغل در آن واحد تولیدی استفاده کنند.
در پایان این نشست نیز از مدیران روابط عمومی دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان تجلیل شد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/144077/مدیرکل-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-سیستان-و-بلوچستان--اعتمادسازی-اساس-و-بنیان-کار-روابط-عمومی-هاست
بستن   چاپ