پیام سپاهان
شرح بهسازی تالار هنر
سه شنبه 6 خرداد 1399 - 14:42:52
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان مدیر دفتر تخصصی تئاتر اصفهان با اشاره به اینکه هیچ سالن و پلاتویی به تالار هنر افزوده نشده، گفت: تغییراتی که در تالار هنر انجام شده بهسازی بوده و امیدواریم بتوانیم با عبور از محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا، احتمالا اوایل فصل تابستان، این تالار را به صورت رسمی افتتاح کنیم.

مهدی شفیعی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: عملیات بهسازی تالار هنر اصفهان از ابتدای سال 1398 کلید خورد و مباحثی مثل احیای سالن کوچک، استانداردسازی پلاتوهای تمرین و... در دستور کار قرار گرفت.
وی با بیان اینکه هیچ سالن و پلاتویی به تالار هنر افزوده نشده، تغییراتی که تالار هنر پس از بهسازی داشته شرح داد و گفت: ما اکنون چهار پلاتوی تمرین به صورت آکوستیک و نزدیک به استاندارد داریم. در طبقه زیرین تالار، اتاق فرمان سالن کوچک به لحاظ فنی مجزا شده، صندلی‌های سالن اصلی هم تغییر کرده و سیستم‌های تأسیساتی و هواساز نیز ترمیم شده است.
مدیر دفتر تخصصی تئاتر، وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان تصریح کرد: اگر شرکتی که بهسازی تالار هنر را برعهده داشته آن را به شهرداری منطقه و سازمان تحویل بدهد، ما از هفتۀ آینده می‌توانیم پلاتوها را در اختیار دوستان تئاتری قرار بدهیم اما از آنجا که نصب تجهیزات زمان‌بر است، امیدواریم بتوانیم با عبور از محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا، احتمالا اوایل فصل تابستان آن را به صورت رسمی افتتاح کنیم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/144073/شرح-بهسازی-تالار-هنر
بستن   چاپ