پیام سپاهان
امام‌جمعه موقت اصفهان:
مجلس یازدهم برای تحقق عدالت اجتماعی تلاش کند
سه شنبه 6 خرداد 1399 - 13:22:05
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان امام‌جمعه موقت اصفهان گفت: مجلس یازدهم باید قوانینی به تصویب برساند که عدالت اجتماعی را در کشور محقق کند به این معنا که فاصله طبقاتی و حقوقی برداشته شود.

محمدتقی رهبر در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص مهم‌ترین اولویت‌های مجلس یازدهم که از فردا 7 خرداد، آغاز به کار می‌کند، اظهار کرد: نخستین اولویت، وحدت و همدلی نمایندگان است، باید مسائل جناحی را در مجلس کنار بگذارند و به مصالح ملی و منافع مردم فکر کنند. امروز همه باید در زیر پرچم ایران کار کنیم و اختلاف‌سلیقه‌ها را کنار بگذاریم.
وی افزود: مجلس یازدهم باید قوانینی به تصویب برساند که عدالت اجتماعی را در کشور محقق کند. به این معنا که فاصله طبقاتی و حقوقی برداشته شود. این‌گونه نباشد که کسی حقوق یک میلیون و 700 هزار تومانی بگیرد و یک نفر دیگر حقوقش 20 میلیون تومان باشد.
امام‌جمعه موقت اصفهان، گفت: در راستای فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید، لازم است مجلس قوانینی را تصویب و دولت هم آن قوانین را اجرا کند که تولید محقق و مشکل بیکاری تا حد زیادی مرتفع شود.
رهبر ادامه داد: یکی دیگر از کارهای مهم مجلس یازدهم موضع‌گیری قاطع در برابر بیگانگان است. البته امروز بیگانگان جایی در کشور ندارند و در موشک‌باران پایگاه آمریکا در عراق به خوبی ثابت شد که ایران اسلامی از منافع ملی کشور به خوبی دفاع می‌کند. هم‌اکنون هم نفت‌کش‌های ایرانی با اقتدار در سواحل ونزوئلا لنگر انداختند که این خود نشان از قدرت ایران دارد.
وی گفت: مجلس جدید باید از نیروهای جهادی و مقاومت منطقه با قدرت دفاع کند و زیر فرمان رهبری آینده بهتری برای کشور رقم بخورد.
امام‌جمعه موقت اصفهان، خاطرنشان کرد: مجلس دهم هم قوانین خوبی به تصویب رساند. در مجموع عملکرد این مجلس منهای برخی از موارد خوب بود که البته انتظار داریم مجلس یازدهم مقتدرتر از این مجلس ظاهر شود.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/144051/مجلس-یازدهم-برای-تحقق-عدالت-اجتماعی-تلاش-کند
بستن   چاپ