پیام سپاهان
پیشنهاد عجیب موتورولا برای فروش Razr 2019
دوشنبه 5 خرداد 1399 - 19:23:24
پیام سپاهان - باشگاه خبرنگاران / موتورولا برای فروش بیشتر گوشی Razr 2019، در تبلیغ اخیر خود پیشنهاد عجیبی مطرح کرد.
مدتی پیش بود که گوشی Razr 2019 توسط موتورولا معرفی شد. این دستگاه را که می‌توان اولین قدم این شرکت در دنیای گوشی‌های منعطف دانست، در واقع نسل جدیدی از یک محصول قدیمی موتورولا با همین نام است که سال‌ها پیش معرفی شده بود.
پس از اعلام شدن مشخصات این گوشی، یکی از مواردی که توجه بسیاری را به خود جلب کرد قیمت بالای آن بود. گوشی Motorola Razr 2019 دارای برچسب قیمتی برابر 1500 دلار است. مطمئنا این مبلغی نیست که بسیاری از خریداران توانایی پرداخت آن را داشته باشند. اما مثل این که موتورولا برای بهبود بخشیدن این وضعیت چاره‌ای اندیشیده است. البته اگر فکر می‌کنید که قرار است قیمت دستگاه کاهش پیدا کند سخت در اشتباه هستید.
یکی بخر، دو تا ببر
بر اساس جدیدترین خبر منتشر شده از موتورولا، قرار است این شرکت از یک استراتژی عجیب برای فروش گوشی منعطف خود استفاده کند. استراتژی این شرکت "یکی بخر، دو تا ببر" است. موتورولا در تبلیغ جدید Razr 2019 گفته است که شما با خرید یک دستگاه، یک عدد دیگر به صورت رایگان دریافت می‌کنید. این یعنی قیمت هر کدام از آن‌ها به 750 دلار کاهش پیدا می‌کند، البته شما باید دوستی را پیدا کنید که او نیز این دستگاه را بخواهد و با یکدیگر آن را خریداری کنید.
خرید اقساطی گوشی منعطف موتورولا
البته نکته خوبی که در خرید این گوشی هوشمند وجود دارد این است که نیازی نیست شما همه مبلغ را به صورت یک جا پرداخت کنید. شما می‌توانید با پرداخت 42 دلار به صورت ماهیانه در 36 ماه، این تلفن هوشمند را خریداری کنید. گوشی Motorola Razr 2019 در دو رنگ مشکی و طلایی به فروش می‌رسد که شما می‌توانید هر کدام از آن‌ها را که دوست داشتید انتخاب کنید.
البته باید به این مسئله اشاره کنیم که این استراتژی فروش تنها در آمریکا و با اپراتور Verizon اجرایی می‌شود. همچنین لازم به ذکر است که تنها تا 10 مه فرصت وجود دارد که این دستگاه‌های محدود با استراتژی فوق به فروش برسند. اگر شما به دنبال خرید دستگاه‌های دیگری از این شرکت هستید می‌توانید از تخفیف‌های قرار داده شده در سایت موتورولای آمریکا نیز استفاده کنید که برای گوشی‌هایی مانند One Hyper، One Action و Moto Z4 تا 100 دلار تخفیف گذاشته است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/143956/پیشنهاد-عجیب-موتورولا-برای-فروش-Razr-2019
بستن   چاپ