پیام سپاهان
ریلمی Buds Air Neo رسما معرفی شد
دوشنبه 5 خرداد 1399 - 15:55:35
پیام سپاهان - ترنجی / همانطور که انتظار می رفت، ریلمی امروز رسما ریلمی Buds Air Neo را در هند معرفی کرد. هدفون های جدید بی سیم از این شرکت یک نسخه کم رنگ از Realme Buds Air موجود است. این قیمتی با قیمت 39 پوند قیمت گذاری شده است. به نظر می رسد که شاهد ایربادزهای جذابی از ریلمی هستیم.
ریلمی Buds Air Neo تازه معرفی شده و از طریق فن آوری بلوتوث 5.0 با دستگاه ها متصل می شود. همچنین از Google Fast Pair Service برای یک فرآیند جفت شدن بدون مشکل پشتیبانی می کند. علاوه بر این، ریلمی Buds Air Neo دارای درایورهای 13 میلی متری و یک تراشه اختصاصی R1 هستند که قدرت آن را فراهم می کند
باتری ریلمی Buds Air Neo دارای 17 ساعت شارژ باتری به همراه کیس است. با یک بار کامل، گفته می شود هر ایربادز به مدت 3 ساعت به طور مداوم دوان می آورد اما برخلاف Buds Air، کیس شارژر Neo دارای درگاه MicroUSB بوده و فاقد شارژ بی سیم است.
همچنین، این دستگاه دارای کنترل حرکات لمسی برای انجام کارهای مختلف از قبیل دوبار ضربه زدن برای پاسخگویی به تماس ها / پخش و موسیقی مکث، سه گانه برای آهنگ بعدی، فشار دادن و نگه داشتن یک طرف برای پایان دادن به تماس یا فعال شدن از دستیار صوتی، هر دو طرف را فشار داده و نگه دارید تا فعال شود / غیرفعال کردن حالت بازی کم تأخیر (119.2ms).
ریلمی Buds Air Neo جدید از طریق برنامه Reame Link قابل مدیریت است که به کاربران امکان می دهد ژست ها را دوباره بررسی کنید، به روزرسانی های سیستم عامل را نصب کنید و موارد دیگر. در مورد حفاظت IPX4 دارای مقاومت در برابر آب است یا می گویند مقاومت در برابر عرق.
ریلمی Buds Air Neo در سه رنگ یعنی Pop White ، Punk Green و Rock Red عرضه می شود. نظر شما درباره این ایربادزهای ریلمی چیست؟

http://www.sepahannews.ir/fa/News/143933/ریلمی-Buds-Air-Neo-رسما-معرفی-شد
بستن   چاپ