پیام سپاهان
ریلمی X50 Pro Player با تمرکز ویژه روی حوزه گیمینگ رونمایی شد
دوشنبه 5 خرداد 1399 - 15:13:10
پیام سپاهان - ترنجی / ریلمی ایکس 50 پرو نمونه‌های مختلف تولید شده است. ابتدا سه ماه پیش که مدل اصلی معرفی شد. سپس ماه گذشته که نسخه m آن رونمایی شد. امروز اما نسخه ویژه آن یعنی ریلمی X50 Pro Player رسما معرفی شد. گفته می شود که این نسخه با تمرکز بهتر برای بازی و خنک‌کننده سیستم ارایه می شود.
امروز روز بزرگی برای Realme است. این شرکت در حال معرفی چندین دستگاه در چین از جمله سه تلفن هوشمند است. این رویداد آنلاین با رونمایی از ریلمی X50 Pro Player آغاز شد، تلفنی که دارای بدنه معمولی Realme X50 Pro اما دارای ویژگی های تقویت کننده سخت افزار است.
بسیاری از مشخصات قابل توجه پرچمداران هنوز در اینجا هستند، تراشه اسنپدراگون 865 با اتصال 5G، صفحه AMOLED به اندازه 6.44 اینچی با رفرش ریت 90 هرتز و حافظه رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.0 نیز از دیگر مشخصات است. این تلفن اکنون به HyperBoost 3.0 مجهز شده است که تمام حافظه، چیپست و باتری را برای افزایش تجربه بازی بهبود می دهد، این بدان معناست که هیچ نوتیفیکیشن اضافی وجود ندارد، برنامه های پس زمینه هستند، در حالی که سرویس های مکان خاموش هستند.
مدیر ریلمی آقای Xu Qi Chase نشان داد که باتری یکسان است و قابلیت شارژ سریع 65 وات را حفظ خواهد کرد. باتری 4200 میلی آمپر ساعت در 35 دقیقه از 0٪ به 100٪ شارژ می شود. این در حالی است که تلفن می تواند درست پس از سه دقیقه شارژ ، یک ساعت مکالمه برقرار کند.
فناوری HyperBoost 3.0 بین Wi-Fi به LTE یا 5G با حداقل تأخیر جابجا خواهد شد، هر کدام سریعتر باشد، انتخاب می شود؛ بنابراین هیچ افت عملکرد بازی آنلاین وجود ندارد. مدیر ریلمی همچنین قابلیت خنک کننده X50 Pro Player را معرفی کرده است، این نرم افزار دارای ورق های گرافیتی بین باتری و پنل پشتی است تا به دفع گرما و تهیه بازی بهینه کمک کند.
داشتن قابلیت های بازی بهتر و بدون افزایش قیمت، به معنای آن است که برخی از مشخصات باید حذف شود، ریلمی X50 Pro Player دوربین 64 مگاپیکسلی را با ماژول 48 مگاپیکسلی عوض می کند و دوربین تله فوتو با دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی جایگزین شده است. در قسمت دوربین سلفی نیز یک کاهش داریم، دوربین های 32 و 8 مگاپیکسلی (فوق عریض) حال حاضر با دوربین های 16 و 2 مگاپیکسلی (عمق سنج) جایگزین شده اند.
نظر شما درباره نسخه گیمینگ ریلمی ایکس 50 پرو چیست؟

http://www.sepahannews.ir/fa/News/143928/ریلمی-X50-Pro-Player-با-تمرکز-ویژه-روی-حوزه-گیمینگ-رونمایی-شد
بستن   چاپ