پیام سپاهان
ردمی 9 یک تاییدیه دیگر دریافت کرد
يکشنبه 4 خرداد 1399 - 20:50:12
پیام سپاهان - ترنجی / یک ما پیش بود که ردمی 9 با دوربین چهارگانه در واقعیت دیده شد. این دستگاه دو هفته بعد با دریافت یک گواهی جدید به معرفی نزدیک تر شد. امروز اما ردمی 9 یک تاییدیه دیگر دریافت کرده که انتظار داریم به همین زودی ها رونمایی شود. از آن جا که Redmi 9 یک دستگاه اقتصادی پایه برای این برند به شمار می رود می تواند توجه خیلی از کاربران را به خود جلب کند.
جانشینان خانواده ردمی Note 8 پیش از این نیز در قالب Redmi Note 9 ، Redmi Note 9S ، Redmi Note 9 Pro و Redmi Note 9 Pro Max ارایه شده اند و به زودی باید نوبت Redmi 8 برای بازنشسته شدن با جانشین شود. کمی بیش از یک هفته پس از اخذ مجوز از FCC، ردمی 9 توسط NBTC تایلند نیز تأیید شده است.
پیش بینی می شود Redmi 9 با مدل M2004J19G به زودی در بازارهای مختلف عرضه شود. با این حال، هنوز تاریخ معرفی‌ای برای آن مشخص نیست. این تلفن افتصادی دارای ظرفیت باتری دارای 4920 میلی آمپر ساعت است که باید با 5000 میلی آمپر ساعت یا 5020 میلی آمپر ساعت بازاریابی شود.
در ماه مارس نیز اعلام شد که تلفن دارای پردازنده مدیاتک هلیو G80، دوربین چهارگانه اصلی با مشخصات 13MP + 8MP + 5MP + 2MP به همراه اسکنر اثر انگشت در زیر نمایشگر ارایه خواهد شد. همانطور که می دانید در این ترکیب احتمالا دوربین 13 مگاپیکسلی دوربین اصلی است، دوربین 8 مگاپیکسلی زاویه دید عریض، دوربین 5 مگاپیکسلی شاید ماکرو و حتی شاید تله (به احتمال کم) و دوربین 2 مگاپیکسلی عمق سنج باشند.
در مورد اندازه، وضوح تصویر و طراحی صفحه هیچ اطلاعاتی وجود ندارد اما در هفته های منتهی به معرفی آن باید اطلاعاتی در سطح آنها وجود داشته باشد.
نظر شما چیست؟ منتظر ردمی 9 هستید؟

http://www.sepahannews.ir/fa/News/143848/ردمی-9-یک-تاییدیه-دیگر-دریافت-کرد
بستن   چاپ