پیام سپاهان
حریق 2 خودرو در آزادراه اصفهان- کاشان فاجعه آفرین شد
يکشنبه 4 خرداد 1399 - 16:38:12
پیام سپاهان - تسنیم / رئیس جمعیت هلال احمر کاشان از کشته شدن هشت نفر بر اثر تصادف در محور نطنز- کاشان خبر داد.
منصور میرابوطالبی، رئیس جمعیت هلال احمر کاشان ضمن اشاره به وقوع تصادف در بامداد امروز، اظهار کرد: با وقوع تصادف در 20 کیلومتری نطنز به کاشان ساعت چهار صبح امروز در بین دو خودرو پژو 405 و پرشیا عوامل امداد و نجات به سرعت همراه با عوامل اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.
وی با بیان اینکه این حادثه در 20 کیلومتری کاشان به وقوع پیوست، افزود: با بررسی حادثه مشخص شد متاسفانه دو خودرو دچار حریق شده و متاسفانه موجب جان‌باختن 6 نفر از سرنشینان خودرو 405 و دو سرنشین خودرو پژو پرشیا شده است و پس از اطفای حریق توسط عوامل آتش‌نشانی عوامل هلال احمر نسبت به آزادسازی متوفیان اقدام کردند.
رئیس جمعیت هلال احمر کاشان با بیان اینکه علت این حادثه توسط عوامل راهنمایی و رانندگی در حال بررسی است، ابراز کرد: به همشهریان و هموطنان عزیز توصیه می‌شود از مسافرت و تردد غیرضروری اجتناب و در صورت لزوم سفر حتما اصول ایمنی را رعایت کنند.
وی با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا و کاهش مسافرت میزان تصادف جاده‌ها در اسفندماه سال 98 کاهش پیدا کرده است، گفت: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی ضامن سلامتی هموطنان عزیز است و به همه رانندگان توصیه می‌شود تا با رعایت این قوانین سفری ایمن داشته باشند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/143752/حریق-2-خودرو-در-آزادراه-اصفهان--کاشان-فاجعه-آفرین-شد
بستن   چاپ