پیام سپاهان
مدیر ورزش بانوان ذوب آهن:
با جوان‌گرایی و بومی‌گرایی عملکرد بهتری خواهیم داشت
يکشنبه 4 خرداد 1399 - 16:36:29
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان مدیر ورزش قهرمانی بانوان باشگاه ذوب‌آهن، گفت: با توجه به جوان‌گرایی که در تیم هندبال رخ داده بود و دیر بسته شدن تیم با اندک بضاعتی که داشتیم در لیگ برتر شرکت کردیم.

میترا چین سری در گفت و گو با ایسنا، در خصوص وضعیت دو تیم هندبال و والیبال ذوب‌آهن که پرونده لیگ فصل گذشته آن‌ها بسته شده است، اظهار کرد: فصل گذشته تیم‌های بانوان ذوب‌آهن در دقیقه نود بسته شد. در رشته هندبال تغییرات زیادی در بدنه تیم و همچنین کادر فنی داشتیم. ترکیب تیم با توجه به برنامه اعظم قینانی و پروانه کوهیان که به عنوان سرمربی و مدیر فنی در راس تیم قرار گرفته بودند از بازیکنان جوان و بومی بود و تنها یک بازیکن غیر بومی در تیم عضویت داشت.
وی افزود: مشکل اصلی تیم هندبال دیر بسته شدن این تیم بود و به همین دلیل ما را در انتخاب بازیکن محدود کرده بود و در ادامه نیز بحث تمرینات را داشتیم. تعداد بازیکنانی که تجربه کافی حضور در لیگ برتر را داشته باشند بسیار کم بود و حمایت باشگاه در پرداخت قراردادها و ایجاد انگیزه و عملکرد کادر فنی با اندک بضاعتی که داشتیم تا پایان مسابقات در لیگ حاضر بودیم.
چین سری تصریح کرد: البته در طول لیگ مواردی به وجود آمد که اعتقاد دارم، اگر نگاه فدراسیون به تمام تیم‌ها یکسان بود و بازیکنان ما هم در برخی دیدارها با تمرکز بیشتری بازی می‌کردند، به طور قطع می ‌توانستیم جایگاه خوبی در پایان لیگ داشته باشیم. به عنوان مثال با توجه به برخی شرایط درخواست تغییر زمان در یک بازی داشتیم؛ اما فدراسیون قبول نکرد، ولی همان زمان بازی سپاهان و کازرون به تعویق افتاد. یکسری بی‌توجهی فدراسیون باعث دلسرد شدن تیم و تاثیر در تصمیم گیری‌های باشگاه شد.
مدیر ورزش قهرمانی بانوان باشگاه ذوب‌آهن در ارتباط با تیم والیبال ذوب‌آهن که با نایب قهرمانی به کار خود در لیگ پایان داد، گفت: تیم والیبال نیز همانند هندبال با تصمیم‌گیری و سیاست کادر فنی تیم با استفاده از بازیکنان بومی بسته شد و حضور تیم‌های باتجربه و حرفه‌ای مانند سایپا، باریج اسانس کاشان و پیکان موجب سنگینی رقابت و کیفیت بالای لیگ شده بود.
وی خاطرنشان کرد: اگر نگاهی به تیم باریج داشته باشید، می‌بینید ساختار اصلی این تیم با بازیکنان تیم ذوب‌آهن بسته شده است. درست است که دیگر تیم‌ها بسیار قوی بسته شدند، اما ذوب‌آهن نیز با ترکیب بازیکنان جوان در کنار با تجربه‌ها با پتانسیل و ظرفیت خوبی که داشت مثل همیشه در قامت یک مدعی به میدان رفت.
چین سری در خصوص عملکرد و نتایج تیم‌های باشگاه، گفت: فکر می‌کنم با توجه به بضاعت و محدودیت‌هایی که در ارتباط با یارگیری در رشته‌های مختلف داشتیم عملکرد بدی نداشتیم و تمام این نتایج در سایه حمایت مدیریت باشگاه بوده است که امیدوارم با برنامه‌ریزی و تداوم این حمایت‌ها بتوانیم فصل آینده با توجه به سیاست باشگاه مبنی بر جوان‌گرایی و بومی‌گرایی در کنار هم عملکرد بهتری داشته باشیم.
وی افزود: شرایط شیوع ویروس کرونا پرونده لیگ برتر والیبال بانوان را بست و موجب شد بازی‌های پلی‌آف برگزار نشود و فدراسیون به همان ترتیب جدول، مقام‌ها را اعلام کرد که بر اساس آن ذوب‌آهن در جایگاه دوم جدول این مسابقات قرار گرفت؛ تیم ما جای خالی برای یارگیری داشت که می توانستیم با جذب بازیکن و بازی‌های خوب و فشار بر رقبا حتی فرصت قهرمانی هم داشته باشیم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/143750/با-جوان‌گرایی-و-بومی‌گرایی-عملکرد-بهتری-خواهیم-داشت
بستن   چاپ