پیام سپاهان
رضایی:
70 هزار شغل زودبازده ایجاد می‌کنیم
شنبه 3 خرداد 1399 - 22:14:54
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان استاندار اصفهان گفت: امسال متعهد شده‌ایم که با همکاری اداره کار، 70 هزار شغل زودبازده جدید را برای دوران پسا کرونا در استان ایجاد کنیم.

عباس رضایی عصر امروز (شنبه-3 خرداد) در جلسه شورای اداری استان، ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: در مجلس دهم شاهد هماهنگی، همدلی و همزبانی میان نمایندگان استان و مدیران استانی بودیم به طوری که طرح های توسعه علی رغم تحریم های ناجوانمردانه استکبار به خوبی عملیاتی شد و شاخص اشتغال استان اصفهان که 2.5 درصد کمتر از متوسط کشوری بود در سال 98 با همین تلاش و همدلی متوسط اشتغال استان حتی کمی بالاتر از متوسط کشوری شد.
وی افزود: امروز با تلاش همگانی مردم و مسئولان و همکاری بین بخشی شاهد سیر نزولی کرونا در استان اصفهان هستیم.
به گزارش ایسنا؛ استاندار اصفهان گفت: از خیران استان که در بحبوحه کرونا در کنار مسئولان بودند تشکر می کنم. سپاه، بسیج، شهرداری و شورای شهر در کنار استانداری بودند و با کمک همه توانستیم 400 هزار بسته حمایتی بین اقشار نیازمند در این مدت دو ماه توزیع کنیم.
رضایی ادامه داد: از مدیران استان می خواهیم که خودشان را برای شرایط پسا کرونا آماده کنند. امسال با توجه به تحریم ها و بحران کرونا وظیفه سنگین تحقق شعار امسال یعنی جهش تولید را نیز داریم که با بودجه ریزی‌های مناسب باید در این خصوص اقدام کنیم.
وی افزود: امسال دستگاه‌های اجرایی استان نه برای اقدامات انجام شده بلکه برای اقدامات انجام نشده تحت نظارت قرار می گیرند. همچنین مدیران باید برای جذب سرمایه گذاری اهتمام کنند و از هفته آینده هیچ مدیری حق ندارد از ساعت 9 تا 12 روزهای دوشنبه در هیچ جلسه ای شرکت کند یا به ماموریت برود. در این 3 ساعت باید تمام مدیران استان پاسخگوی سوالات مردم باشند و وقت خود را به دیدارهای مردمی اختصاص دهند.
استاندار اصفهان با بیان اینکه باید در مصرف آب صرفه جویی شود، تصریح کرد: امسال 1180 میلی متر بارندگی داشته ایم که 48 درصد از سال گذشته کمتر است و این در حالی است که در مصرف آب شرب 18 درصد افزایش را شاهد هستیم.
رضایی گفت: باید در تمام مدارس استان شیرهای پدالی نصب شود و فرمانداران باید در این خصوص اهتمام لازم را داشته باشند.
و ی با بیان اینکه در جانشین پروری در استان خوب عمل نکرده ایم ، اظهار کرد: باید از نیروهای جوان در بخش های مختلف استفاده کنیم و مدیران باید در این خصوص تلاش ویژه ای داشته باشند تا بتوانیم جانشینان خوبی در آینده برای خودمان داشته باشیم.
استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: امسال متعهد شده ایم که با همکاری اداره کار، 70 هزار شغل زودبازده جدید را برای دوران پسا کرونا در استان ایجاد کنیم. بنابراین تمام مدیران دستگاه های اجرایی باید در این خصوص اهتمام ویژه داشته باشند.
در پایان جلسه شورای اداری استان از خانواده های شهیدان خرازی، احمد حجتی، کاظمی، دستجردی و طرفه و جمعی از نمایندگان استان اصفهان در دوره دهم مجلس شورای اسلامی تجلیل شد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/143715/70-هزار-شغل-زودبازده-ایجاد-می‌کنیم
بستن   چاپ