پیام سپاهان
پوربافرانی:
تصور نکنیم که استان اصفهان، فقط شهرِ اصفهان است
شنبه 3 خرداد 1399 - 22:14:53
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان نماینده مردم نائین و خورو بیابانک در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید تصور کنیم که استان اصفهان، فقط شهرِ اصفهان است بلکه باید به تمام شهرستان های این استان به یک چشم نگاه کنیم.

عباسعلی پوربافرانی عصر امروز (شنبه- 3 خرداد) در جلسه شورای اداری استان، اظهار کرد: در مبارزه با ویروس کرونا کشور بی نظیر عمل کرد و با همکاری تمام مردم و دستگاه های درمانی امروز شاهد هستیم که این ویروس تا حد زیادی مهار شده است. نیروهای مسلح به همراه خیران بهترین عملکرد را از خود نشان دادند و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز با وجود تمام دشمنی‌های استکبار و غرب در جایگاه ممتازی قرار دارد.
وی افزود: البته معتقدم در استان اصفهان باید بهتر با ویروس کرونا مقابله می شد و نباید این استان به این میزان دچار آلودگی می‌شد.
به گزارش ایسنا؛ این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مدیران اجرایی باید معتمد مردم باشند، گفت: امروز مشکل کمبود آب معضل اساسی و اصلی کشور و استان اصفهان است و باید برای آیندگان تدبیر لازم را داشته باشیم. با تلاش هایی که انجام شد امروز آب شرب در خور و بیابانک نسبت به قبل از کیفیت بهتری برخوردار است.
پوربافرانی تصریح کرد: نباید تصور کنیم که استان اصفهان، فقط شهرِ اصفهان است، بلکه باید به تمام شهرستان های این استان به یک چشم نگاه کنیم. 3 سال پیش تعدادی با ایجاد برخی امکانات در خور و بیابانک مخالف بودند، اما امروز همان افراد معتقدند در این شهرستان باید سی تی اسکن وجود داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: برخی مدیران در بروکراسی‌های اداری گیر می کنند و حتی به این رویه دامن می‌زنند. باید برای کسانی که مستقیما با کرونا درگیر بودند تسهیلات خاصی در نظر بگیریم و در تبدیل وضعیتشان کوشا باشیم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/143714/تصور-نکنیم-که-استان-اصفهان،-فقط-شهرِ-اصفهان-است
بستن   چاپ