پیام سپاهان
رئیس انجمن نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران:
نمایشگاه‌ سریع‌ترین راه برای بهبود اقتصاد است
شنبه 3 خرداد 1399 - 12:45:43
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان رئیس انجمن نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران با بیان اینکه نمایشگاه‌ سریع‌ترین راه برای بهبود اقتصادی است، گفت: اهمیت برپایی نمایشگاه‌های تجاری در دوران پساکرونا باید جدی گرفته شود تا اقتصاد، فعالان اقتصادی و کسب‌وکارهای مختلف نفسی تازه کنند.

علی یارمحمدیان با بیان اینکه ستاد مقابله با کرونا در برخی استان‌ها مجوز بازگشایی نمایشگاه‌ها را صادر کرده است، اظهار کرد: رویدادهای نمایشگاهی آنها از اواخر خردادماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می شود.
وی افزود: دانشگاه‌های علوم پزشکی برخی استان‌ها با همکاری شرکت های نمایشگاهی، پروتکل‌های بهداشتی را برای مشارکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان نمایشگاه‌ها تدوین کرده‌اند و بر این اساس مقدمات لازم برای از سرگیری رویدادهای اقتصادی فراهم شده است.
رئیس انجمن نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران ادامه داد: از جمله مهمترین موارد بهداشتی تعیین شده، استفاده از ماسک، ضدعفونی کردن دست‌ها و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی در سالن‌های نمایشگاهی است که با همکاری شرکت ها و مجریان نمایشگاهی قابل تحقق است.
وی با تاکید بر اینکه برپایی نمایشگاه‌ها، سریع‌ترین راه برای بهبود اقتصادی است، تصریح کرد: درصورت توجه بیشتر دولت و وزارت صمت به سایت‌های استانی، تسهیل امور آنان و قرار دادن نمایشگاه‌ها در فهرست مشاغل آسیب‌پذیر، نمایشگاه‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن رونق را به اقتصاد بازمی‌گردانند و به اشتغال کشور کمک می‌کنند.
به گزارش ایسنا و به نقل از انجمن نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران، یارمحمدیان گفت: نمایشگاه‌ها با ماهیت و قدرتی که دارند می‌توانند مکانی باشند تا تولیدکنندگان بازارهای مصرف جدید خود را بیابند و مصرف‌کنندگان نیز با مزیت‌ کالاهای مختلف آشنا شوند.
وی تاکید کرد: اهمیت برپایی نمایشگاه‌های تجاری در دوران پساکرونا جدی گرفته شود تا اقتصاد، فعالان اقتصادی و کسب‌وکارهای مختلف نفسی تازه کنند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/143583/نمایشگاه‌-سریع‌ترین-راه-برای-بهبود-اقتصاد-است
بستن   چاپ