پیام سپاهان
بازی Crucible روی استیم به صورت رایگان عرضه شد
جمعه 2 خرداد 1399 - 19:38:50
پیام سپاهان - زومجی / استودیوهای بازی‌سازی آمازون به‌تازگی اعلام کرده که بازی شوتر آنلاین و رقابتی Crucible به‌صورت رایگان روی استیم عرضه شده است.
بازی Crucible، نام محصول جدید استودیوهای بازی‌سازی آمازون (Amazon Game Studios) است که توسط شرکت آمازون منتشر می‌شود. کروسیبل را می‌توان یک بازی آنلاین رقابت و تیراندازی اول شخص دانست که بازیکنان به‌واسطه‌ی حالت‌های بازی در دو تیم با یکدیگر رقابت می‌کنند.
در جریان حالت‌های بازی Crucible، بازیکنان می‌تواند به‌صورت چهاربه‌چهار یا هشت‌به‌هشت با یکدیگر رقابت کنند. همچنین یک حالت دیگر به نام Alpha Hunt هم در بازی قرار داده شده که شبیه‌به بتل رویال است. دراینجا هشت تیم دونفره با یکدیگر رقابت می‌کنند و آخرین تیمی که در بازی باقی می‌ماند، برنده خواهد بود. نکته‌ی جالب حالت Alpha Hunt بازی Crucible این است که بازیکنان می‌توانند درطول بازی با سایر بازیکن‌ها وارد یک تیم شوند.
به‌عبارتی اگر در طول بازی هم‌تیمی خود را از دست دادید، می‌توانید با سایر بازیکن‌هایی که شرایط مشابه‌به شما دارند، یک تیم دونفره را تشکیل دهید. ازاین‌رو رقابت تا آخرین لحظه در شرایط برابری قرار می‌گیرد. البته به‌نظر می‌رسد که بازیکنان می‌توانند هر زمان که خواستند، از تیم تشکیل شده در بازی خارج شوند و ادامه مسابقه را در همان حالت تک‌نفره، انجام دهند.
باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، استودیوهای بازی‌سازی آمازون اعلام کرده که بازی کروسیبل هم‌اکنون روی کامپیوتر عرضه شده است و کاربران استیم، به‌صورت کاملا رایگان می‌توانند این بازی را دانلود و درکنار دوستان خود تجربه کنند. همچنین تریلر روز عرضه بازی هم در دسترس قرار گرفته است تا کاربران نگاه بهتری به گیم‌پلی و ویژگی‌های بازی داشته باشند.
کاراکترهای جهان بازی Crucible هرکدام دارای مهارت‌های مخصوص‌به خود هستند و با پیشرفت در بازی، می‌توانید تغییراتی را روی مهارت‌های خود اعمال کنید. همچنین سلاح‌های بازی هم قابلیت ارتقا دارند. البته این ارتقا تنها در مسابقه‌ای که در آن هستید، انجام می‌شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/143493/بازی-Crucible-روی-استیم-به-صورت-رایگان-عرضه-شد
بستن   چاپ