پیام سپاهان
رایگان در تورنمنت نینتندو شرکت کنید و بازی جایزه بگیرید
جمعه 2 خرداد 1399 - 18:58:52
پیام سپاهان - گیم فا / نینتندو برنامه دارد که به زودی یک تورنمنت آنلاین برای Super Smash Bros. Ultimate برگزار کند. بازی‌بازان می‌توانند به رایگان در این تورنمنت شرکت کنند و برنده‌ی بازی‌ها و بسته‌های الحاقی رایگان شوند.
Super Smash Bros. Ultimate یکی از دلایل موفقیت نینتندو با سوئیچ بوده است. این بازی که توانسته نظرات بسیار مثبتی را از سوی بازی‌بازان و منتقدان دریافت کند، در ماه مارس امسال توانست به 18٫4 میلیون نسخه فروش برسد تا تبدیل به پرفروش‌ترین بازی مبارزه‌ای تاریخ هم بشود. یکی از دلایل تداوم بسیار خوب این بازی، پشتیبانی نینتندو از آن با افزودن مبارزها و مکان‌های جدید بوده است.
حال به نظر می‌رسد که در تاریخ 30 می (10 خرداد)، نینتندو قصد دارد تا یک تورنمنت آنلاین جدید برای این بازی برگزار کند. این تورنمنت هر آخر هفته و به مدت سه هفته برگزار خواهد شد. این تورنمنت در هشت منطقه برگزار می‌شود و هر هفته دو تن از برندگان یک منطقه با هم مسابقه می‌دهند و یکی از آن‌ها به عنوان برنده انتخاب می‌شود. جوایز این تورنمنت کدهای دانلود Splatoon 2، Arms و یا Fighter Pass دوم Super Smash Bros. Ultimate است.
برندگان هر دور به صورت 2 از 3 خواهد بود و استفاده از آیتم‌ها هم ممنوع است. هم اکنون می‌توانید برای این تورنمنت ثبت نام کنید، اما نیاز به یک حساب کاربری آمریکا، کانادا یا مکزیک دارید. چرا که این تورنمنت مخصوص آمریکای شمالی است. البته مراقب باشید چرا که Super Smash Bros. Ultimate با وجود این که بازی بسیار خوبی است و از عملکرد تجاری بسیار خوبی هم لذت می‌برد، از سرورهای چندان خوبی برخوردار نیست. به طوری که پس از آنلاین شدن تورنمنت EVO 2020 به خاطر شیوع ویروس کرونا، Super Smash Bros. Ultimate به کل از آن حذف شد.
Super Smash Bros. Ultimate در حال حاضر به صورت انحصاری برروی کنسول نینتندو سوئیچ در دسترس قرار دارد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/143492/رایگان-در-تورنمنت-نینتندو-شرکت-کنید-و-بازی-جایزه-بگیرید
بستن   چاپ