پیام سپاهان
سامسونگ تراس معرفی شد
جمعه 2 خرداد 1399 - 17:40:25
پیام سپاهان - دیجیاتو / سامسونگ از اولین تلویزیون بیرون از منزل به نام «تراس» (Terrace) رونمایی کرد. تراس همانطور که از نامش پیداست برای تماشا در فضای باز ساخته شده و با بهره مندی از گواهی گرد و غبار IP55، نمایشگر با روشنایی حداکثر 2 هزار نیت و پوشش ضد بازتاب، تجربه تماشای بی دردسر تلویزیون در تراس را امکان پذیر می‌کند.
سامسونگ تراس در برابر پاشیده شدن مقدار کمی آب با فشار کم و گرد و غبار مقاوم بوده و بنابراین گواهی IP55 را دریافت کرده است. یکی دیگر از ویژگی‌های جالب توجه این تلویزیون، بهره مندی از گیرنده HDBaseT است که جفت شدن آن با دستگاه‌های درون منزل مثل کنسول بازی با کابل اترنت را میسر می‌کند.
تراس از نمایشگری با حداکثر روشنایی 2 هزار نیت و با قابلیت تطبیق با نور محیط برخوردار است که تماشای بی دردسر تلویزیون زیر نور خورشید را امکان پذیر می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این مدل می‌توان به سازگاری با 4K HDR، نرخ رفرش 120 هرتز، فناوری Full-Array Local Dimming و ارتقا رزولوشن با هوش مصنوعی اشاره کرد.
حاشیه نمایشگر این مدل 10 میلیمتر بوده و با ساندبار 1200 دلاری HW-LST70T که دارای گواهی IP55 بوده و برای پخش صدا در فضای باز ساخته شده، قابل سفارش است. این محصول با وای فای یا بلوتوث به تلویزیون متصل شده و می‌توان بوسیله فرامین الکسا آن را کنترل کرد. سامسونگ می‌گوید این ساندبار از فناوری حذف دیستورشن برخوردار است و با افزایش ولوم از کیفیت بیس کاسته نخواهد شد.
مدل 55 اینچی سامسونگ تراس با شروع قیمت 3 هزار و 500 دلار از هم اکنون در ایالات متحده و کانادا قابل سفارش بوده و در سایزهای 65 و 77 اینچ نیز موجود است. سامسونگ می‌گوید این تلویزیون در آینده در اروپا و نیوزلند موجود خواهد شد و مدل «حرفه‌ای» آن نیز برای کسب و کارها روانه بازار می‌شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/143449/سامسونگ-تراس-معرفی-شد
بستن   چاپ