پیام سپاهان
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان:
روز جهانی قدس نشانه ایمان ملت ایران در دفاع از مظلومان جهان است
جمعه 2 خرداد 1399 - 17:36:09
پیام سپاهان - کاشان - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان گفت: زمان نابودی رژیم صهیونیستی با شهادت سردار قاسم سلیمانی زودتر محقق می شود.

به گزارش خبرنگار مهر سرهنگ پاسدار کریم اکبری پیش از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس اظهار داشت: این رویداد نشان دهنده دفاع تمام قد مردم و مسئولین نظام جمهوری اسلامی برای دفاع از مظلومین جهان است.
وی با بیان اینکه روز قدس یک قضیه سیاسی و استراتژی نیست، ابراز داشت: روز جهانی قدس ایمان و اعتقاد ما در دفاع از مظلومین و مستضعفین جهان است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان با اشاره به حرکت و جنبش‌های مردمی به خصوص در مقوله مقاومت در سطح جهان تصریح کرد: این گفتمان روز به روز در حال افزایش است و به امید خدا تا نابودی کفار، منافقین و استکبار جهانی ادامه خواهد داشت.
وی با اعلام اینکه روز جهانی قدس روز مبارزه حق علیه باطل است، خاطرنشان کرد: این قضیه فقط محدود به فلسطین و یا کشورهای غربی نیست بلکه مربوط به تمام جهان اسلام و آزادی خواهان جهان است.
سرهنگ اکبری با اشاره به همزمانی روز جهانی قدس امسال با ایام عملیات الی بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر بیان داشت: مقاومت را از خرمشهر آغاز کرده و تا آزادی قدس ادامه خواهیم داد.
وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در نابودی رژیم صهیونیستی تا 25 سال آینده یادآور شد: شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نابودی رژیم سفاک صهیونیستی را زودتر محقق می‌کند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان با بیان اینکه نظام استکبار جهانی در اقصی نقاط دنیا علیه مسلمین جهان توطئه می‌کند، افزود: تنها راه در مقابل ظلم و ستم نظام سلطه مقاومت و گسترش فرهنگ و باور مقاومت در بین مسلمین و آزادی خواهان جهان است.
وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و عدم برگزاری تجمعات گفت: هر چند امسال راهپیمایی روز قدس برگزار نمی‌شود ولی وجود ما با قلب تپنده جهان اسلام فلسطین سرافراز همراه است و حمایت‌های خود را تا نابودی رژیم صهیونیستی ادامه خواهیم داد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/143388/روز-جهانی-قدس-نشانه-ایمان-ملت-ایران-در-دفاع-از-مظلومان-جهان-است
بستن   چاپ